Avatar, Azken Aire Maisua (2005-2008) [MEGA|ONLINE] [61/61]

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urriaren 26a, 16:53:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Euskadiman

ez nintzen gogoratzen 18. atala ondo zegoela jajajaja, nahigabe igo dut :lotsa:

jonnydbz

#121
Ikusi dudala komentatzea ahaztu zait, eta egia esan gustatu zait, toke barregarriak ere baditu. Korraren lehen denboraldia ere ikusi dut, eta egia esan oraindik gehiago gustatu zait, ikustea gomendatzen dizuet!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

rett

Eupa, Avatarren liburuak jeitsi ditut, baina  2x01, 3x10, 3x11, eta 3x21ekin arazoak dauzkat. Batzuk erori egin dira ta besteak artxiboa kalteturik daukate edo holako zerbait. Gañea, 3x07ko enlazearekin 3x17a jeisten dit. Posible daukazue hau konpontzea? 

zumarra


rett

Jodo, ze azkar!
Milesker!

baina asuntoa da 3x10, 11 eta 21 artxiboak WinRAR-ekin deskonprimitzerakoan etzaidala .avi artxiborik ateratzen, 0 byte dituen artxibo normal bat baizik, da hortaz ezin dudala kapitulua ikusi. Eztakit hau deskonprimitzerakoan suertatzen den errore batengatik edo artxiboa hasieratik hola zegoelako izango den. Begiratu dezakezu, mesedez? 

zumarra

Nik ez dut Win-rar erabiltzen, 7-Z baizik. Eta, esaten duzunez, .7z artxiboak jeitsi dituzu, bakoitzak bere pisuarekin, ezta?

3x10: 189,74 mb.
3x11: 190,68 mb.
3x21: 180,72 mb.

Hau, hala bada, bertako oharrari kaso egitea gomendatzen dizut:

(OHARRA: Arxibo batzuk .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab)

7-zip programa deskargatu, instalatu eta artxibo bakoitzaren gainean eskubiko botoia > 7-zip > Extract here. Pasahitza jarri eta funtzionatu beharko luke...

Esango didazu.

rett

Ba bai, programaren arazoa zen, ze oraingoan ongi deskonprimitu dizkit
Eskerrikasko!

egoninobi

Kaixo!
1. liburuko 1x09tik 1x20rako atalen linkak erorita daude.
Norbaitek igo ditzake berriro mesedez?

zumarra


zumarra

Avatar 1x09 ---> 1x20 eskura berriz. .dlc artxiboa ere bai.

egoninobi

Eskerrik asko. Baina 1x18 atala ez du uzten deskargatzen.

zumarra


egoninobi

Orain primeran. Eskerrik asko denagatik.  :osopozik:

Fredetxu

Kaixo deneri!
Bigarenna (lehen denboraldia) ez da...
Nun ahal dut aurkitu?
Esker mila!

fofitxiki

Kaixo, lehen denboraldiko hasierako kapituluak erorita daude (putlocker-ekoak) eta baita azken denboraldiko 4sharedekoak ere (9. ezik). Eskertuko nuke norbaitek igoko balu.