ekai_tz -ren eskaerak

Sortzailea ekai_TZ, 2010ko Martxoaren 22a, 16:55:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

ekai_TZ

Aupa, ez dakit non ipini nire eskaerak ezta eskaerak onartzen diren ere, baino banoa:
-Inorrek ez du edukiko Printzesa ezkongaia (La princesa prometida; soy i?igo de montoya, preparate a morir/ berorren esanetara...) konpartitzen jartzeko ezta?? urteak daramatzat nire gaztaroko filme politenetakoaren bila.
-Asterix ameriketan. asterix euskeraz osatzeko hau bakarrik falta zait eta (azkenengoak euskeraz bikoiztuta ez daude suposatzen bait dut). eta norbaitek DVD-Full ean baldinbaditu ongi etorria izango da niretzat galiarren saga bikaina
-Azkenik, web-a irekitzerakoan faltan botatzen dut pestai?ean, web-aren izenaren alboan euskal.encodingsen logoren bat (hau da, Marca irekitzerakoan M gorria, diariovascoren dv bildua,...)
Eskerrik asko nire eskaerak behitzat irakurtzeagatik, eta beti bezala, eskerrik asko euskaraz ikusi ditugun gauzak jeisteko aukera ematen diguzuen ripeatzaileei.

jonnydbz

#1
Aupa ekai_TZ! Nik logoaren inguruan zera esango nuke, lehenik bat eduki behar dela :meparto: Honen ondoren ikonoa nola egin ikusi beharko litzateke. Logoa konplexua bada ikonoa moldatu egin beharko litzateke, izan ere, ikonoek tamaina eta kolore mugak dituzte. Baina esan bezala, lehengo logoa edukitzea da. Honi buruz lehenago ere hitz egin da, baina bere horretan gelditu da beti.

Filmeekin ezin dizut lagundu.

:holas:

PD: horrelako gauzak agian iradokizunetan jarri daitezke, batzutan horrela egin dela uste dut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

Ba orduan euskal encodings-entzat logoa eskatzen dut!!!
jejeje
Dena den eskerrik asko, erantzuteagatik. Ea norbaitek nire eskaera (lagunkoiren) batekin laguntzen didan

Taichisan

Ara ba! zu logoa egin duzu baina! ba zure logoaren baimena emoten badiguzu badeukogu logoa ta kitto!XD

Filmearen inguruan saiatzen nabil aurkitzen ,baino lasai aurkitu daitekeela^^

Besterik gabe, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

ekai_TZ

#4
ESKERRIK ASKO filme bilatzen saiatzeagatik benetan, URTEAK daramatzat lortu nahian.
ta logoa !!!  :blink :blink :blink gaur arratsaldean aspertuta nengoen eta paint-arekin zerbait egin dut eta gero photoshop-ean filtron bat pasa diot. Egia esan piloa egin ditut behintzat userbar moduan niretzat jartzeko jejeje  :meparto:
http://img651.imageshack.us/img651/2212/euskalencodingse02bg.jpg
http://img265.imageshack.us/img265/4364/euskalencodingse03.jpg
http://img117.imageshack.us/img117/9925/euskalencodingsf.jpg
http://img441.imageshack.us/img441/9081/euskalencodingsf02.jpg

jonnydbz

Hori bai dela abstraktoa  :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

nere ustez photoshop-arekin treabeaden edozeinek mila ber mila aldiz hobeto egingo luke. ez al daukagu inor?? jeje

jonnydbz

Gauza ez da trebea izatea photoshoparekin, irudimena eduikitzea eta egitea baizik. Gero ondo dakien norbaitek logoa har dezake eta nolabait hobetu dezake (koloreak foroarekin ondo egon dadin adibidez). Zuk gutxienez logoaren asuntoari bultzada eman diozu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa


jonnydbz

Azken hau da paintekin egindakoa? Besteak baino gehiago gustatzen zait :biggrin:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

illustrator-ekin aurrenengo esperientzia eduki dut bektorizatzeko ejeje

Taichisan

Nigatik hau izan daiteke logo ofiziala^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

ekai_TZ

Ez dakit, nik berriz errepikatuko dut: logoa neretzat egin dut, beste forotan jartzeko, ze faltan botatze nuen, gainera ni ez naiz inor web honetan egun batetik bestera logoa egiteko, eta arrazoi guztiz aserretu daitezke web-a sortu zuetenek. Nik soilik bultzada bat eman nahi nion honi, eta baita asterix-i eta printzesa ezkongaiari jeje  :biggrin: :biggrin:
dena den irudi bektorizatua gehitzen dut photoshopa erabiltzen duenak zerbait egin nahi badu

danbo

Badakit duela denbora asko ireki zen haria dela, baino uste det ondo legokela euskal-enkodings-i logo bat jartzea.
ekai_tz-ek egin zituen proposamenak asko gustatu zaizkit, eta foruan jartzeko egokia dela uste dut. (atzeko kolore zuria "alfa"-ra bihurtuz gero)

Taichisan

Aspaldi ibili gera horren inguruan hitzegiten baino nahiz ta jakin logoa behar dugula, ez dakigu ze nolako diseinua egin, hori behintzat marrazkilari gixa da falta zaidana.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!