EL GRECO (2007)

Sortzailea Godelet, 2010ko Urriaren 10a, 19:17:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

El Greco (2007)

[Sinopsia]
1566. urtea. Kretako, bere jaioterriko, okupaziotik ihes egin eta Domenicos Theotocopoulos pintorea Veneziara joango da. Bertan, Tizianoren estudioan hasiko da lanean eta berehala nabarmenduko da besteen artean. Ni?o de Guevara apaiz espainiarrak "deskubrituko" du bertan. Urte batzuk beranduago, Madrilera joan eta Jeronima de la Cuevasekin maitemindu eta seme bat izango dute. Toledora lekualdatu eta bertako elitean sartuko da El Greco pintorea baina berehala Inkisizioarekin topo egingo du, bere lagun Ni?o de Guevararekin aurrez aurre jarriz.

[Filmea]
Name.........................: El Greco (2007)
Length.......................: 01h 59m 09s
Generoa......................: Drama
Zuzendaria...................: Yannis Smaragdis
Produktora...................: Koprodukzioa Grezia, Espania
Aktoreak.....................: Nick Ashdon, Juan Diego Botto, Laia Marull, Lakis Lazopoulos, Roger Coma.


[Video]
Format.......................: PAL
Orig. Source Aspect Ratio....: 16 : 9
Display Aspect Ratio.........: 2.35
Resolution...................: 720 x 380
ColorDepth...................: 24 bit
Framerate....................: 25.000 Frames/Sec
Codec........................: DivX 5, 2 Pass mode
Bitrate......................: Avg. 1301 kBit/s


[Audio]
Language.....................: Basque [6 channels] AC3
Format.......................: MPEG Audio
Channels.....................: 2 Channels
SampleRate...................: 48000 Hz
Bitrate......................: 128 kBit/s
Audio Post-Processing........: None


[Publikazioaren Ezaugarriak]
Gauzatzea....................: DVDRip
Arduradunak..................: Godelet
Tamaina......................: 1,13 Gb
Hizkuntza....................: Euskera




https://mega.nz/file/4gFBQIDS#XX6L6CwPAJyAaSkOB4H095HPqcRrPM5Fm_faGWuJpTM


G o d e l e t

Srk

Ay, Godelet! Sentitzen dut baina artxiboetako bat ez da jaisten. Konpontzerik bai?

Eskerrik asko egiten ari zareten lanagatik!

Godelet

Berrigota.
Srk, probazak berriro! :cool2:
G o d e l e t

Srk

Laster saiatuko naiz,ea zotea dagoen!!!!!!  Mila esker eta nahi duzuenean zeozer hartzen gonbidatuta zaudete!!!!! Zuek bai zuek!!!!

Srk

ba, modurik ez, saiatu eta saiatu arren. serbidorerik ez duea aurkitzen edo halakoren bat dio. Ezin daiteke!!!!!

burrundaie

Zerbait gaizki duzu, adiskide. Oraintxe bertan jaitsi dut filma Fileswap-etik batere arazorik gabe. Non ematen dizu, zehazki, akatsa?

Srk

Jdownloader bidez arazotxoak eman dizkit. Berriro saiatuko naiz banan-banan ea zorterik dudan!!!

Eskerrik asko!!!

burrundaie


zumarra

FileSwap etik .dlc artxiboa jeitsi. Oso erraza da jakitea non sakatu; begibistan dago:



Jdownloader-en kargatu: Enlaces>Agregar>Cargar contenedor eta aukeratu deskargatutako El Greco.dlc eta egin Agregar todos los enlaces.

Eta kitto. Deskargatu dut oso erraz eta oso azkar. Gero, noski, deskonprimitu behar da; horretarako programa hau erabili (deskargatu eta instalatu):

http://sourceforge.net/projects/sevenzip/files/7-Zip/9.20/7z920.exe/download

Ea aurrerapausurik ematen dugun...

Srk

Zuek esaneko moduan egiten dut. Jdownloader bidez kargatu Senspace-eko artxiboak, deskarga daitezen itxaron,..... Hor ematen dit niri arazo.Deskonprimititu deskonprimitzen du, baina gero filmari ez dakit nik zein artxibo  edo CRC arazoren bat izan duela artxibategi batean eta ezin ilma ikusi. Ez da filma zabaltzen. çbeste deskonprimitzaileen bidez (7z-z aparte) ere saiatu naizen arren, ezer ere ez. Ez da filma ikusten, ez da zabaltzen, ondo deskonprimiturik ez dagoelako edo holakoren bat. Fileswap-en bidez ere saiatu naiz, modurik ez.  Zer egiten dut gaizki?

burrundaie

Hortaz, arazoa deskonprimitzeko unean duzu. Hau da, linkak ondo jaisten zaizkizu eta denetan ongi deskargatuta daudela azaltzen zaizu. Agian 7-zip programa ez dabil behar bezala (niri gertatu izan zait). Onena da, programa desinslatu eta jarri berriz, ea horrela arazoa konpon tzen duzun. Nilk,behintzat, lehengo astean jaitsi nuen arazorik gabe.

Srk

Ados. Hala egingo dut

Eskerrik asko

burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie