NIRE AITAREN ETXEA [MG] (2008) (Carmelo Gómez, Emma Suárez)

Sortzailea burrundaie, 2012ko Martxoaren 24a, 01:51:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

NIRE AITAREN ETXEA








FITXA-TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: La casa de mi padre
EKOIZPEN-URTEA: 2008
IRAUPENA: 100 m.
AKTOREAK: Carmelo Gómez, Emma Suárez, Verónica Echegui, Juan José Ballesta, Álex Angulo, Irene Bau, Aitor Beltrán, Mikel Aramburu, Iñaki Font
ZUZENDARIA: Gorka Merchan
HERRIA: Espainia


SINOPSIA

Txomin Garay enpresari eta pilotari ohia jaioterrira itzuli da bere emazte eta alabarekin, Argentinan 10 urte igaro ostean. Azken urteotan ez du harremanik izan bere anaia Koldorekin, iraganean politika kontuek elkarrengandik aldendu baitzuten. Baina, orain, anaiak, hilzorian dagoela, mesede bat eskatuko dio Txomini; bere seme nerabea, Gaizka, bide onean jartzen laguntzea. Gaizka etorkizun handiko pilotaria da, baina ez du bere arreta osoa horretan jarrita. Hala, Txominek pilota aitzakiatzat erabiliko du Gaizkarengana gerturatzeko.


ARGITARATZEAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVBRip
TAMAINA: 1,36 GB
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ
BIDEOA: MPEG-4 Visual at 2 595Kbps
ITXURA: 720 x 404 (1.775) at 29.970 fps
AUDIOA: AC-3 at 256Kbps/2kanal, 48,0KHz




https://mega.nz/file/2wp3mb4A#b4CUT0b4vJgWx4q_hDlU69ooE9jpF0bBcEQe7rcV1CA

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


aner


burrundaie


aner

eskerrik asko burrundarie, zelan igo ahal dut pelikula bat?? ze anfitrioi bereziaren eplikula daukat kalitate hobeagoan emuletik jaitsia.

burrundaie

Dagoeneko Ziddu-ra igota. MF-ko bertsioa oraintxe bukatzen ari naiz.

burrundaie

Aipamenaren egilea: aner  Noiz: 2012ko Azaroaren 05a, 20:21:13
eskerrik asko burrundarie, zelan igo ahal dut pelikula bat?? ze anfitrioi bereziaren eplikula daukat kalitate hobeagoan emuletik jaitsia.
Anfitroi Bereziarena, estimatua dago, benetan; hala ere, nik ere badut beste kopia bat askoz hobeagoa aspaldi igo behar nuena eta, hau dela eta hura dela, atzeratzen eta atzeratzen utzi dudana. Badakizu, denean ezin egon. Bihar bertan igoko dut. Filmak igotzeko kontuaz, egia esan ez naiz oso trebea tutorialak egiten, (horretan badugu artista bat: Zumarra). Laburbilduz, eta oso modu eskematikoan azalduz, filma (suposatzen dugu dagoeneko AVI formatoan dagoela) zatikatu eta konprimitu egin behar da. Horretarako, winrar edo 7Zip programak erabiltzen dira, aukeran. (7Zip nola erabili, uste dut badagoela azalpenen bat tutorial sailean). Behin zatikatuz gero, Fileuploader programaren bidez igotzen ditugu atalak zerbitzariren batera (Mediafire, Ziddu...). Hortik estekak edo linkak ateratzen dira. Gero film hori osatzeko eta jaisteko j. downloader programa erabili ohi da. Programa horrek zatiak deskonprimitu eta batu egiten ditu bideo artxiboa sortuz. 
Dudaren bat izan ezkero, galdetu lasai. Hemen uploaderren beharra beti izaten baita... :barre:

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Ainz


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.