Jo Ta Ke - Bring it on (2000) [Mega][1080p]

Sortzailea Godelet, 2010ko Urriaren 21a, 22:32:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

JO TA KE - BRING IT ON


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Bring it on
Produkzio Urtea: 2000
Nazionalitatea: Estatu Batuak
Emisioa Euskal Herrian: ?

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: Bdrip bideoa eta DVD audioa
Arduradunak: Aju
Audio hornitzailea: Taichisan
Iraupena: 94 Min
Tamaina: 1.71 GB
Bideoa: x264 2000Kbps 1920x1040 16:9
Audioa 1: AC3 256Kbps 5.1 Euskera
Audioa 2: AC3 256Kbps 5.1 Ingelera


Esteka 1080p: https://mega.nz/file/ZD0mibhR#hHOM2i3GVuP5EEtGuYdOWIC7nzqd_veX7c9DmSutvz4

Esteka 480p: https://mega.nz/file/F9wgxKoT#eOsIUzCAeon7CO5HkoTrcO2HPmNC0VupihuEDMjIWLg

G o d e l e t

jonnydbz

High eskola?? :meparto:
High eskolaren izena da edo High school (institutua) da?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

#2
Tinko Euskera Elkartetetik aterata dago...
http://www.tinkoeuskara.org/tinko_euskara/ikusi.php?Nfilmea=1210321270&id=eu

High Eskola, nola ez? Euskinglisha heldu gaitu!  :Bromista:
G o d e l e t

darko

Izen honekin (Jo ta Ke) beste zerbait espero zitekeen XD
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Srk

zazpigarren artxiboan ez dago ezer jaisteko. Beraz, ezin filma jaitsi.
konpontzerik???

zumarra

Bada zerbait pelikula guztien egoera aztertzeko lana hartzen ari bazara, Srk!

burrundaie

Aipamenaren egilea: Srk  Noiz: 2012ko Ekainaren 13a, 22:16:41
zazpigarren artxiboan ez dago ezer jaisteko. Beraz, ezin filma jaitsi.
konpontzerik???

Tamalez nik ez daukat film hori. Beste norbaitek berrigo beharko du.

Srk

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Ekainaren 13a, 22:35:27
Bada zerbait pelikula guztien egoera aztertzeko lana hartzen ari bazara, Srk!

Ez pentsa akatsak non dauden jakitearren egiten dudanik; nire euskarazko filmategi preziatua izatearren nabil jaitsi eta jaitsi. Eta prozesuan, hor aurkitzen ditut akatsak, hutsuneak, artxibategi ustelak... denetarik! Nik esan dinotsuet; zuek konpontzerik baduzue, ederto baten! Ezin bada, ba, aguantatu behar!!

Adibidez, aste honetan lau aurkitu ditut akatsa eman didatenak, zeozergatik ezin izan ditudanak jaitsi:  "houdini handia" (sebidore batetik erabat kenduta daude artxiboak, eta bestetik jaistean artxiboetako bat ez dagoela dio); "Irakasle txoriburua" (lau artxiboak ondo jaisten dira; ez, ordea, beharko lukeen bezala deskonprimitzen, artxibo "Korrupto" dio batean); "jazarpen hilgarrian" ere artxiboetako bat ez dago serbidorean, hutsik dago. Azkenik, "jo ta ke" goian adierazi dizuedan akatsa ematen du.

Edozelan ere, beste hainbat arazorik gabe jaitsi ditut, eta horregatik eskerrak behin eta berriro ematen ez naiz nekatuko, sekulako lana egiten duzuelako, fenomenook!
Segi horrela!!!!!

burrundaie

Gaur gauean saiatuko naiz esan dituzun film horiek berrigotzen. Tamalez, eta lehengoan esan bezala JO TA KE ez daukat. Hori besteren batek igo beharko du.

zumarra

Aupa Srk:

Espero dut molestatu ez izana nire komentarioarekin. Egia da zu pelikula guzti horiek jeitsi nahi izateak laguntzen digula guri akatsak non dauden jakiteko eta konpontzeko. Hori ere bada ba, guk egin beharreko lana dena igota dagoenean. Mantenimendu lana alegia. Horregatik zuri ere eskertu behar zaizu. Segi horrela!

"Irakasle txoriburua" izeneko pelikula duela gutxi igo nuen Mediafire-ra. Hortik izan dituzu arazoak jeisteko?

Godelet

Kaixo Srk,
Ados gaude.
Argi dago Srkren lana ere behar dogula, beraz, jarraitu filmeak jaizten eta akatsak salatzen.
Eskertzen dogu, benetan.
:barre:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

burrundaie

Milesker Godelet!!! Oraintxe bertan jaitsiko diat.  :osopozik:

Srk

Iepa, neska-mutilok!!!! Hemen nauzue, berriro zuen lanetik probetxua ateratzen. Hor ari naiz aspaldian jaitsi gabeko filmak eskuratzen. Gehienak fenomeno daude, bai Mega-ren bitartez jaisten direnak zein beste programa batzuetako linken bitartekoak.  Hala ere, badakizue zein zale naizen akatsak non dauden esaten, eta oraingoan ere zenbait aurkitu ditut. Zerrenda eginda dudanean,apurka-apurka jarriko dizkizuet filma bakoitzaren harian...konpontzerik badaude, ederto; ezin bada...Zer egingo diogu, ba!!!
Eta, jarraitu egiten duzuen lan ikaragarri horretan, potxolitook!!!
Ez gehiegi nekatu, oporretan gaude eta!!!

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!