La mayor cantidad de usuarios online fue....

Sortzailea Taichisan, 2006ko Ekainaren 22a, 18:35:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

"La mayor cantidad de usuarios online fue 8 el Mie Jun 21, 2006 10:23 pm".
Geure foroentzako historiara pasatuko den zenbakia 8!XD loteriara edo denadelako zenbaki jokietara jokatzen duzuenok zenbaki hauekin egin dezakezue apustu XD 8-21-2006-10-23, horrela ikusita serie zenbakia ematen duXD
Ia Euskal Party-a ondoren marka hau hausten dugun, batez ere bisitetan eta USUARIOtan(orain 55, EP ondoren auskaloXD)...
Benga, geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Jaja konturatu nintzen bai. Idatzi nion atzo Ajuri hori esanez. Errekorra hautsi zela. Euskal partyn saiatuko naz ahal dudana egiten. Ezagutzen dut jendea dragoi bola euskeraz nahi duena... eta ondo banatu ezkero ziur nago jende gehiago sartuko dela. Ia errekorra ostabere hausten dugun.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ez dakit nik ba 8 pertsona batera egon eta errekorra izatea gauza handia den... XD

Material gehiago egongo bazan hemen, nahiko jende gehiago legoke, ba?a beno, 55 usuario bakarrik izanda, eta kontuan izanda hemen beti dabiltzala 7 pertsona inguru bakarrik, nik uste 7 hauen artean sortzen den materiala eska zitekeena baino gehiago dela, asike pozteko moduan gaude produzitzen den kantitateagatik; distribuzioa beste gauza bat da XD baina zer egingo diogu ba.

Ea jende gehixeago sartzen den, eta sobretodo materiala daukana; seguramente baten bat euskal partya eta gero agertuko da serieren bat daukana. Ea Fly den  :roll:

orionatk

Ziur nago Euskal Partyren ostean askoz jende gehiago izango garela foruan, itzelezko propaganda egingo dut eta bertan !!!!!!!!!! xDD

Aju

orain 9 dira. Aspaldion iluntzean jende dezente batzen da 22:00 inguruan

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "orionatk"Ziur nago Euskal Partyren ostean askoz jende gehiago izango garela foruan, itzelezko propaganda egingo dut eta bertan !!!!!!!!!! xDD

Ta zer deritzozu bata freezer ta bestea songokuz jantzita joan, eszenariora igo eta www.euskal-encodings.tk kartel bat ataratzen badogu xDDDD

Fijo foroa petatu egingo zela 4000 pertsona batera sartuko ziren.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Ba ez da ideia txarra eh?XDDDD edo Orionatk eta biok uzten bagaituzte "HAIZETIK BAKARKA" narutoren 2 openinga euskaraz abestu edo DRAGOI BOLA(bera kitarra elektrikoarekin eta neuk abesten) eta www.euskal-encodings.tk-ren pankarta bat jarriXD(eta biok dragoib olako pertsonaitaz mozorrotuta noskiXD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Aipamenaren egilea: "Arsenicum19"
Aipamenaren egilea: "orionatk"Ziur nago Euskal Partyren ostean askoz jende gehiago izango garela foruan, itzelezko propaganda egingo dut eta bertan !!!!!!!!!! xDD

Ta zer deritzozu bata freezer ta bestea songokuz jantzita joan, eszenariora igo eta www.euskal-encodings.tk kartel bat ataratzen badogu xDDDD

Fijo foroa petatu egingo zela 4000 pertsona batera sartuko ziren.

Hombre, hori pixka bat "heavy" izango litzateke...

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.