Egia esango dotzuet... badakizue aspaldi on pixkat "OFF" nagoela gure txoko honetatik beste gauza batzuk direla eta baino, 2 egunean astero srtzen naiz etb3ko programazioa ikusteko... Beti horrela, zuk esan bezala Zumarra ikusten dut programazioa, benetan hori ez da lotsa eza ez edukitzea baizik eta putakume ziztrinak izatea. Ez dute ezta lotsik, ganorarik, errespeturik ezta ezer ere, eta gainera esango didate gero dela gobertu aldaketagatik, ez dagoela programazioa berbegiratzen duen inork. Dena den aspaldi aspaldi oso oso nekatuta nabil EITBrekin, Facebookeko haien orrialde guztietan blokeatu egin naute putakumeok, zere badirudi "biolentziara eramaten dudala gendea", flipau! Ta ya aietaz aspertuta nabilez gero ba jun diezela popatik hartzera, beti berdinagaz gaude eta, 4 edo 7 telesail berri bikoiztuta nor daki noiztik eta ez daukate ezta ganora pittin bat emititzen hasteko. Filme mordoa ere ortxe bikoiztuta ezertarako bez, gero arrapaladan ia ia ninjak bezala etb3n sin mas gaueko ordu batean emititzeko (bai, Underworld eboluzioaz hari naiz, 2 aldiz arrapatu neban baino ezin grabatu). Urtarrilean diote gauzak aldatzen hasiko direla, espero dugu behintzat horrela izatea eta pixkat kontrol gehiago edukitzea, behintzat naiz ta EAJ ez gustatu inolan inola (Urkullu gutxiago), gogoan daukat programazioa aldetik beti zutela aste baterako programaketa ondo jarrita, ia horretara bueltatzen garen.
P.D: Tamalez denbora gutxi dakat gauzak igotzen hasteko eta, baino gutxika gutxika MEGAMAN SARE BORROKALARIA igotzen nabil, poliki poliki jungo naiz, barkatuko didazue.