Zumarraren marrazki bizidun txokoa

Sortzailea egoninobi, 2011ko Otsailaren 05a, 22:03:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Igotzeko listo daukat Clang inbasioa jada, TRAVELER igotzen dudan einean hasiko naiz horrekin.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Aupa: Oraintxe bertan (goizeko 6:08) Mediafire.com erorita dago. Ea momentuko gauza den... beldurtzen hasi nago. Lehenengo aldia da hau pasatzen zaidana...

zumarra


burrundaie


Godelet

Zumarra, noiz egiten duzu lo?  :wow:
G o d e l e t

zumarra

Saiatzen naiz 22:30-tik 5:30-tara, baina ezin beti, ja, ja.


Aju


zumarra

Badakit. Etekinik ateratzen ez dugun bitartean arrisku gutxiago.

Ez naiz grabatzen ari, ez. Berrigotzeko kontu honekin grabatzeari utzi nion. Aurrerago berriz hasiko naiz baino ez dakit noiz.

burrundaie


zumarra

Iepa:

Batek mezu hau bidali dit:

Kaixo,
Quería comentaros que en la serie sophiaren bihurrikeriak, el episodio 14 da error al descargar.
Eskerrik asko


Eta irudi hau gehitzen du:



Badakizue zer pasatzen den? Nabigatzailearen konfigurazioa ote? baina Firefox da eta nik Firefox-ekin ez daukat arazorik, normal sartzen naiz atal horretan eta deskargatzen dut. Bere interneteko konpainiak mugatu dio Mediafire-n sartzea? Edo momentuko arazoa izan da eta bakarrik koponduko da....

En fin, norbaitek ideia badauka esan diezadala, mesedez.

Eskerrik asko.

Aju

Ez dut osorik jaitsi, baina jaisten hasten dela konfirmatzen dizut. Arazoa berea da, ez da orokorra. Orain zergatik den jakin behar...

burrundaie

Zergatik Sophiaren bihurrikeriak-eko edozein atal jaistean antibirusak saltatu egiten dit?

zumarra

#268
Eeeeee?????

Ajuk ez du ezer esan horri buruz. Probak egin ditut eta arazorik gabe jeisten ditut (batzuk captcha eta beste batzuk captcha-rik gabe). Beste norbaiti ere antibirusa saltatzen dio?

Probatu beste serie batekin ea berdin pasatzen zaizun. Bestela berriz igoko dut serie osoa. Arazoa Mediafire da edo zure antibirus-a?

Zer arraio gertatzen ari da?

burrundaie

Nik uste diat nire antibirusaren arazoa dela. Orain beste proba bat egin diat eta ez dik saltatu. Dagoeneko txotxeatzen hasita ote dagoen...