Heroiak - Heroes (2006-2010) (Tim Kring) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Ekainaren 26a, 22:27:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

#15
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2013ko Azaroaren 25a, 23:26:05
Jaisten!
Eskerrikasko Burrundaie! Nolatan Google Driven ba? Ez dot jakin ahak zanik be.

Nik jarritako posta irakurri duzula badakidanez, laburbiltzeko, Maiatza hontan Googleek iaz inauguratutako GOOGLE DRIVE zerbitzuari GMAIL kontuek dakarzkiten doako 10 GBak gehietzea erabaki zuen. Lehen 5 GB bakarrik ematen zituzten dohainik. Horretaz konturatu eta hemen abisatzea otu zitzaidan, web orriarentzat lagungarria izan zitekelakoan.

Adwords-en bitartez tranpatxo batzuk eginez nahi haina kontu sortu daitezke, benetako email helbiderik sortu beharrik gabe. 15 GB kontu bakoitzeko, oraingoz betirako iraupenarekin eta izugarrizko deskarga abiadura eskainiz (nik nere topean deskargatzen dut hemendik, 2.35 MB/S)

Trifon

Arratsaldeon,
Lehenengo kapituluak arazoak ematen dizkit google driven. Beste norbaiti?

burrundaie

Hasiko naiz beste zerbitzari batera aldatzen, baina egun batzuk beharko ditut. Pazientziya!! :net:

burrundaie


Aju

#19
Lehen mezua eguneratuta HD bertsio batekin. Adi, codec-a x265 da eta ez x264, gerora konturatu nintzen. Nahiz eta HD izan, egia esan igartzen da HD kamerak oraindik hobetze prozesuan zeudela :agurea:

arrakala

#20
1080p online aukera gehitua eta fitxa eguneratua. Eskerrik asko Aju, telesaila HDra pasatzen hartutako lanagatik! :garagardoa: