Fringe: Mugako Zientzia - Fringe (2008-2013) (J.J. Abrams) [480p|MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Martxoaren 14a, 16:24:08

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aspaldi jaitsita neukan serie hau, eta ikusten hasi naiz. Lehen denboraldiako azken atalak, 20.naren izena du baina benetan 18. atala da.

Norbaitek konproba dezake?

Azken atalaren faltan geratu naiz momentuz  :omgomg:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Aspalditik jaitsita neukan serie hau, baina orainarte ez dut ikusi. Benetan serie bikaina da.

Ikusten nenbilen bitartean atal batzuk txarto izendatuta eta ordenatuta zeudela ikusi nuen. Guztiak ordenatu eta berrigon egin ditut megara. 6 eta 7. atala falta dira. Oraintxe bigarren denboraldia errebisatzen nabil, ea atalak ondo dauden.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Bigarren denboraldia errebisatuta. Denak ondo ordenaturik zeuden, eta 23 atalak ditut. Baina linkak erorita daudenez, bihar igotzen hasiko naiz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

xbartola

  Aupa, lagunok! Filmak jaisten nahikoa lan eta serieei erreparatu ere ez diet egin izan. Tartetxoa hartu nuen baina, haiei bistazoa emateko eta sorpresa polita hartu dut honekin, bai horixe!!!
  Dena dela, serie honek 5 denboraldi dituela ikusi dut Interneten. Eman al dituzte edo ematen ari al dira gainontzeko hirurak?
  A! Milesker orain arte igotakoengatik!!! Biba zuek!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Taichisan

Aupa Xbartola, gustokoa da gustoko izatea.
Tamalez, ta EITBren pasotismoa dela ta, soilik bi denboraldi hauek euskaratu ziren (HEROIAK bezalaxe), ta ez dut uste gehiago bikoizteko nahia dutenik behintzat. Dena den Galizian ta Katalunian osorik bikoiztu zela uste dut, baita ETB2n 4 denboraldi emititu (ezorduetan noski).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Arsenicum

Nik osorik ikusi berri dut seriea.
Lehen 2 denboraldiak euskeraz ta beste hirurak tamalez, erderaz.

Serie oso ona eta gomendagarria.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Fabrizzio

Kaix denoi,

6. ta 7. ataleko link-a desagertu egin dira. Norbaitek ipini dezake berriro?
Milesker,
Fabrizzio


burrundaie

Nik uste nuen jasota neuzkala, baina ez dauzkat. Ea besteren batek... :kolpe:

zumarra


arrakala