Fringe: Mugako Zientzia - Fringe (2008-2013) (J.J. Abrams) [480p|MEGA]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Martxoaren 14a, 16:24:08

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

FRINGE: MUGAKO ZIENTZIA  -  FRINGE (2008 - 2013)




Telesailaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Zi-Fi / Thrillerra / Drama
Urtea: 2008 - 2013
Denboraldiak: 5
Atalak: 43 / 100
Zuzendariak: J.J. Abrams (sortzailea), Alex Kurtzman (sortzailea), Roberto Orci (sortzailea), Joe Chappelle, Brad Anderson, Fred Toye, Jeannot Szwarc, Charles Beeson, Dennis Smith, Akiva Goldsman, Jeffrey G. Hunt, David Straiton, Paul A. Edwards, Paul Holahan, Tom Yatsko, Jon Cassar, Miguel Sapochnik, P.J. Pesce, J.H. Wyman, Bill Eagles, Alex Graves, Gwyneth Horder-Payton, Christopher Misiano
Gidoia: J.J. Abrams, Alex Kurtzman, Roberto Orci, Jeff Pinkner, J.H. Wyman, Akiva Goldsman, Josh Singer, David H. Goodman, David Wilcox, J.R. Orci, Glen Whitman, Graham Roland, Ashley Miller, Zack Stentz, Monica Breen, Alison Schapker
Argazkia: Tom Yatsko, David Moxness, Fred Murphy, Gregory Middleton, Michael Slovis
Musika: Michael Giacchino, Chris Tilton
Aktoreak: Anna Torv, Joshua Jackson, John Noble, Lance Reddick, Blair Brown, Jasika Nicole, Kirk Acevedo, Seth Gabel, Leonard Nimoy, Michael Cerveris, Mark Valley, Sebastian Roché, Ari Graynor, Lily Pilblad, Jared Harris, Ryan McDonald, Kevin Corrigan, Chance Kelly, Eugene Lipinski, Michael Gaston, Philip Winchester, Orla Brady, Amy Madigan, Andre Royo, John Savage, Stephen McHattie, Clark Middleton, Branden Nadon
Ekoizpena: Bad Robot, FB2 Films, Warner Bros. Television, Fringe Element Films, FOX
Sinopsia: Olivia Dunham FBIko agentea eta haren nagusi Broyles agentea fenomeno ulertezinak argitzeaz arduratzen dira. Bishop doktorearen (dirudiena baino gehiago dakien zientzialari despistatua) eta haren seme Peterren laguntza izango dute ikerketetan.
Nota Filmaffinityn: 7,4



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 50 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 300 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

danbo

#1
wooow!!
ikusteko irrikitan nago!



MikelEiza

Irudiarena konponduta.

Serie oso gomendagarria. Nik astero ingelesez ikusten dut eta primerakoa dela esan beharra daukat.

Taichisan

Lehen atal pilotua igota, esan beharra daukat ia 2 orduko atala dela, horregatik 3 parte eta ia 800 Mb.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aspaldiko partez 6 atal gehiago igota. Espero dut hilabetea amaitu baino lehenago lehen denboraldia osoa igotzea.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

5 atal besterik ez dira falta lehen denboraldiarekin amaitzeko! 14 eta 15. atalak igota!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

17. atalerarte igota.

Eziozue kasurik egin 18 eta 20.atalei oraindik ez bait daude igota! :evil:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Azkenik eta esan bezela, FRINGE telesailaren lehen denboraldia guztiz igota.
Dena den ez dut ikusten interes askorik daukanik, zeren oso deskarga gutxi izan dira lehen ataletik aurrerakoak eta hori egia esango dizuet, ez zait batere gustatzen, zeren ikusten dut askok asko eskatu baino gero ez dutela gogorik edo jaisteko edo geroago ikusteko, eta lagunok, telesail hau euskaratua egotea zorte ikaragarria da, aprobetxa ezazue! :giveup:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kutxipoo

Eskerrik asko!!! Jaisten jada!
Telesaila euskeraz, a ze gogoa ikusteko.

Taichisan

2012ko Urtarrilatik aurrera 2.Denboraldia igotzen hasiko naiz, adi egon!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Seriea ikustekotan ibili naz... ta Euskeraz osorik igon dozula ikusi dot Taichisan.

Eskerrikasko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Aspaldiko! mezu bat utzi nizun oin dela gutxi pribatuan.
Ba bai motel, ka?a emon behar diet eta irudi errealeko telesailei oso gutxi daude eta;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Berrigotzen, laster izango dituzue atal guztiak eskura berriz... :osopozik:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!