MEGA-CO ez da ongi funtzionatu

Sortzailea mainate, 2014ko Ekainaren 06a, 10:25:50

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

mainate

Kaixo guztioi, mezu honen bidez esan nahi dut mega.co ez da ongi funtzionatzen. Badaude filme batzuk mezu hau ateratzen ari da:
'The file you are trying to download is no longer available. The associated user account has been terminated due to multiple violation of our Terms of Service'
Hau gertatzen ari da, adibidez, 'Aingeruak baisball zelaian'
Nola konpondu daiteke hor?
Bestealdetik, beste filmeak beste 'servidoretik'

baronluigi

Aipamenaren egilea: mainate  Noiz: 2014ko Ekainaren 06a, 10:25:50
Kaixo guztioi, mezu honen bidez esan nahi dut mega.co ez da ongi funtzionatzen. Badaude filme batzuk mezu hau ateratzen ari da:
'The file you are trying to download is no longer available. The associated user account has been terminated due to multiple violation of our Terms of Service'
Hau gertatzen ari da, adibidez, 'Aingeruak baisball zelaian'
Nola konpondu daiteke hor?
Bestealdetik, beste filmeak beste 'servidoretik'

Mezu honetan honako hau dio:  "Deskargatzen saiatzen ari zaren fitxeroa ez dago eskuragai. Fitxeroa loturik zegoen erabiltzaile kontua ezabatua izan da gure ERABILPEN ARAUAK askotan urratzeagatik "

Laburbilduz. Fitxeroa igotea zegoen kontua ezabatua izan da eta berarekin batera, bertan zegoen guztia.

Hau normalean MEGAK kontu berberarekin erlazionatutako alaketa ugari jaso ondoren egiten duena da. Horregatik ez zait zerbitzari hau asko gustatzen.

zumarra

Betikoa: Hobe izena aldatzea + "7z" moduan konprimitzea + pasahitza...

Aju

Nik beti aldatzen diet izena. Inoiz "Dragoi Bola Z" jarrita ezabatu izan didate, beraz "Bolak Zeta" jartzen dut eta badiotsuet orain artean ez didatela ezer ezabatu. Gero jaitsitakoan erabiltzaileak alda diezaiola izena eta listo, nahikoa egiten dugu eta gauzak eskainita!!

burrundaie

Komenigarria izango litzateke jakitea zein diren jaitsi ezinik dauden filmak,  lehenbailehen beste zerbitzaritara igotzeko.