Askatasuna hegoetan - Fly away home (1996) (Carroll Ballard) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Uztailaren 15a, 15:09:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

ASKATASUNA HEGOETAN  -  FLY AWAY HOME (1996)



Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Drama
Urtea: 1996
Zuzendaria: Carroll Ballard
Gidoia: Robert Rodat, Vince McKewin
Argazkia: Caleb Deschanel
Musika: Mark Isham
Aktoreak: Anna Paquin, Jeff Daniels, Dana Delany, Terry Kinney, Jeremy Ratchford, Holter Graham
Sinopsia: Amy eta bere aita Kanadako baserri txiki batean bizi dira. Ondoko baso batean Amyk abandonatutako antzara jaioberriak dituen habi bat aurkituko du, eta horrela hasiko da abentura dibertigarri hau: Amyren laguntzaz antzarek hegan egiten ikasi beharko dute eremu epelagoetara joan ahal izateko.
Nota Filmaffinityn: 5,2



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 107min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,17 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA  ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*




2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 107min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,12 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

G o d e l e t

burrundaie


dulantziko

Kaixo, Sendspacetik jeitsi egin dut baino descomprimitzeko orduan errore hauek ematen dizkit
C:\Archivos de programa\JDownloader\downloads\Askatasuna Hegoetan.DVBRip [Eusk][Euskal Encodings]by Godelet.part11.rar: Error de CRC de los datos comprimidos en Askatasuna Hegoetan.DVBRip [Eusk][Euskal Encodings]by Godelet.avi. El volumen está dañado

C:\Archivos de programa\JDownloader\downloads\Askatasuna Hegoetan.DVBRip [Eusk][Euskal Encodings]by Godelet.part12.rar: Error de CRC en Askatasuna Hegoetan.DVBRip [Eusk][Euskal Encodings]by Godelet.avi. El fichero está dañado


Mil Esker

Godelet

G o d e l e t

dulantziko


Godelet

#6
Eup!
Filma berrigota. Probazak esteka berria. Esango diguzu!  :barre:
G o d e l e t

dulantziko


burrundaie


xbartola

  Beste horrenbeste orain ere...

  Barkatuko didazue, baina ditudanak eta ez ditudanak alderatzen ari naiz eta horregatik hainbeste "kexa"... 
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

zumarra


burrundaie


zumarra

Aipamenaren egilea: aranzazu106  Noiz: 2017ko Maiatzaren 11a, 12:29:58
kaixo
Askatasuna Heoetan filma jeistea gustatuko litzaidake. Saiatu naiz hiru lau aldiz baina ez dut lortzen.errusieraz agertzen diren mezuak itzultzea eskatu, klikatul desgarkako leihotxoa baina ez da ezer pasatzen
eskerrik asko

zumarra

Aipamenaren egilea: aranzazu106  Noiz: 2017ko Maiatzaren 11a, 12:29:58
kaixo
Askatasuna Heoetan filma jeistea gustatuko litzaidake. Saiatu naiz hiru lau aldiz baina ez dut lortzen.errusieraz agertzen diren mezuak itzultzea eskatu, klikatul desgarkako leihotxoa baina ez da ezer pasatzen
eskerrik asko

Erabili dezakezu JDownloader programa:



burrundaie

Megan ere jaisteko moduan. Ea oraingo honetan... :chaplin: