Igande Odoltsua - Bloody Sunday (2002) (Paul Greengrass) [480p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2011ko Uztailaren 25a, 12:53:48

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

IGANDE ODOLTSUA  -  BLOODY SUNDAY (2002)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Erresuma Batua
Generoa: Drama
Urtea: 2002
Zuzendaria: Paul Greengrass
Gidoia: Paul Greengrass
Argazkia: Ivan Strasburg
Musika: Dominic Muldowney
Aktoreak: James Nesbitt, Allan Gildea, Gerard Crossan, Mary Moulds, Carmel McCallion, Tim Pigott-Smith, Nicholas Farrell, Gerard McSorley, Kathy Kiera Clarke, Declan Duddy, Mike Edwards, Eva Birthistle
Sinopsia: 1972ko urtarrilaren 30ean, igandea, Londonderryn gertatutako gertakari tragikoei buruzko drama. Egun horretan soldadu britainiarrek manifestazio batean parte hartzen zuten zibil desarmatuen aurka tiro egin zuten: hamalau pertsona hil zituzten eta hogeita hamar baino gehiago zauritu. Manifestariak Gobernu britainiarraren dekretu baten kontra zeuden, IRAko kide izateko susmagarriak epaiketarik gabe atxilotu eta espetxeratzea baimentzen zuena.
Nota Filmaffinityn: 7,4



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 107 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1.16 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


txapelzuri


maotsetun

Aupa euskal enkodingseko lagunok.
Inork badaki lotura ongi ote dagoen? Jarri ditut jeisten filmaren zatiak, baina 6.ean blokeatu egiten da (Send Space-ean). Esker mile.

maotsetun

Aupa lagunok!
Hainbat alditan saiatu eta gero deskargatu dut filma (SendSpacen 4.zatia falta da eta MyUploadetik JDownloader erabilita mezu xelebre batzuk ageri ziren debeku ikurrekin eta moztu egiten nuen deskarga, baina tira, azkenean lortua)
Esker mila.

burrundaie

Aipamenaren egilea: maotsetun  Noiz: 2013ko Azaroaren 14a, 23:02:12
Aupa lagunok!
Hainbat alditan saiatu eta gero deskargatu dut filma (SendSpacen 4.zatia falta da eta MyUploadetik JDownloader erabilita mezu xelebre batzuk ageri ziren debeku ikurrekin eta moztu egiten nuen deskarga, baina tira, azkenean lortua)
Esker mila.
MYekin holako ikur xelebreak agertzen dira normalean JDen, baina ez egin kasurik. Artxiboak ondo jaisten dira eta.

xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Ainz


arkaitzS

Kaixo encondingtarrok!
Aspaldi hona etorri gabe, oso itxuroso daukazue weborria, zorionak!

Hara, filme hau behar dut lan baterako, zenbait zati hartzeko. Posible da berrigotzea mesedez

Eskerrik asko!
:)

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

arkaitzS


arkaitzS

Kaixo!

Ihaz filme hau berrigotzeko eskatu nuen "lan baterako" behar nuela esan nizuen. Bueno, azkenean egin genuen, abesti batean sanpleatzea zen asmoa eta badago grabatua eta dena.

Eskerrik asko bihotz bihotzen tropa! handiak zarie!

Hortxe gure kanta:
https://www.youtube.com/watch?v=q8WaooO5zas

Aju

Aipamenaren egilea: arkaitzS  Noiz: 2021ko Apirilaren 27a, 22:27:43Kaixo!

Ihaz filme hau berrigotzeko eskatu nuen "lan baterako" behar nuela esan nizuen. Bueno, azkenean egin genuen, abesti batean sanpleatzea zen asmoa eta badago grabatua eta dena.

Eskerrik asko bihotz bihotzen tropa! handiak zarie!

Hortxe gure kanta:
https://www.youtube.com/watch?v=q8WaooO5zas
Kostatu zait "ulertzea" zertarako nahi zenuten, jeje.

Lan ona!