JAMES BOND 007 (05): TRUMOI OPERAZIOA [MG] (1965) (Sean Connery)

Sortzailea Taichisan, 2011ko Uztailaren 27a, 10:18:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

TRUMOI OPERAZIOA
JAMES BOND 007 (5.Filmea)






FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Thunderball
Produkzio Urtea:1965
Produktora: METRO GOLDING MAYER
Nazionalitatea: Britainar Handia
Emisioa Euskal Herrian: Etb1

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Taichisan
Iraupena: 125 Min
Tamaina: 1.90 GB
Bideoa: XviD - 16:9
Audio 1: MP3/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera


https://mega.nz/file/RtAzBSrI#hCwiOSaBN_SJJk6BP0vhkl6SugL87XL12nfBpwXZ9Ig
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

adamo3

Taichisan zorionak benetan lan bikaina egiten duzu, eta egiten ari zaretena denok emen ni berria naiz emen euskal herritik kanpora bizi naiz eta gozatzen ari naiz Eukal Encodings ezker, Aurrera jarraituko orrela, agur bero bat denoi.. :osopozik:

Godelet

G o d e l e t

Burrunbada


Taichisan

Benetan hori izan da beti gure lanaren oinarria, Adamo3^^, eta zu bezalako pertsonei esker segitzen dugu egunero gure hizkuntza zabaltzen, gure hobbyaz gozatzen eta euskal bikoizketez flipatzen, zuek gabe ezin izango zelako ahinbeste material eskuratzea, ezta banatzea ere.

Eta bisitariak zaretenok eta euskara gustoko edo maite duzuenontzako, erregistra zaitezte ta komenta ezazue dituzuen kezkak, eskaerak, nahi duzuen guztia, zeren gutako norbaitek badu, Euskal-Encodingsek izango du;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

Eup!
Part 3 eta Part 4, link berdinak daukate. Zuzenduko al zenuke akatsa? Taichisan jauna.

Eskerrk asko,
  :cool2:
G o d e l e t

Taichisan

Nola ez ba adiskide, bide batez begirada botaiozu zuk ere Beethovenen filmeari akatsen bat dago eta linketan;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Komponduta. Beste zeozer txarto badago esaidazue lasai eta ahal dudan lasterren komponduko dut.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

burrundaie

Hemen SendSpaceko estekak kendu eta CMekoak jarri ditut. Hala ere, MYekoak jaisteko moduan daude. Zerbitzari honetara derrigor Fileupload programaren bidez igo behar dira artxiboak eta, itxura batera, ez dira ezabatzen. Link zaharrenek bi urte paseak dituzte eta den-denak indarrean daude. Kontua da J Downloaderrek ez dituela deskonprimitzen eta, horregatik, errore ematen du; baina artxiboak jaitsi egiten dira eta norberak aparte deskonprimitu besterik ez du egin behar artxiboa lortu ahal izateko.

xbartola

Gauza bera ziok honekin ere JDek: "Ostalaria lineaz kanpo"... Halere, CMtik jaisten. Milesker, burrundaie!!!
Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.