Kalabaza tripontzia (1985) [MEGA]

Sortzailea Burrunbada, 2011ko Abuztuaren 27a, 23:02:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Eskerrik asko. Godeleten bertsioa ez zegoen erorita, blokeatuta baizik. Baina batek daki noiz arte.

sugoi2002

Milesker! Ez nuen espero horren azkar ta egoki konpondu zitekeenik :-)

  Sugoi

zumarra

#17
Nire bertsioa ere erantsita!

Gora Linux, sugoi2002!!!  :barre:

Ni Mint 13-kin nabil, eta zu?

Godelet

G o d e l e t

Olatzgd

MILA MILA ESKER!! Ez nuen sekula imaginatuko bideo hau berreskuratuko nuela!

Aju

Beno, pelikula honi kariño berezia diot eta ahal den kalitate gorenean ateratzeko gogoa neukan.

Nik editatu aurretik, hari honetan pelikula honen 3 bertsio zeuden igota, baina biren estekak ez zebiltzan jada, beraz ezabatu egin ditut. Nik igotakoa orain bigarren bertsio bezala geratzen da. DVDtik atera eta zuzenean konprimatu dut x264ekin.

Josu Etx

Milesker!! Niretzat baita pelikula mina da, txikitan askotan ikusi nuen, eta gaur egun berriro ikusita harritzen naiz horrelako eszena horren"bereziak" ikusteaz beldurra pasa gabe.

Arsenicum

Eskerrik asko! Txikitan ez dakit zenbat aldiz ikusi genuen ikastolan! :txalo1: :txalo1:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Film hau, 2. bertsioa, tracker pribatu batean ikusi dut. Badirudi euskal edukia beste hedabide batzuetan zabaltzen ari dela.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 01:59:06
Film hau, 2. bertsioa, tracker pribatu batean ikusi dut. Badirudi euskal edukia beste hedabide batzuetan zabaltzen ari dela.
Ba ez dauka denbora gehiegirik ere. Betikoa, sartu, hartu eta agurrik ere ez  :ezez:

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 11:12:00
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 01:59:06
Film hau, 2. bertsioa, tracker pribatu batean ikusi dut. Badirudi euskal edukia beste hedabide batzuetan zabaltzen ari dela.
Ba ez dauka denbora gehiegirik ere. Betikoa, sartu, hartu eta agurrik ere ez  :ezez:
Bigarren bertsioa zurea da? Trackerrean Burrundaie jartzen du, baina tamaina eta hizkuntzengatik bigarren bertsioa da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 01:59:06
Film hau, 2. bertsioa, tracker pribatu batean ikusi dut. Badirudi euskal edukia beste hedabide batzuetan zabaltzen ari dela.

Jakin daiteke non?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Azaroaren 04a, 22:27:49
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 01:59:06
Film hau, 2. bertsioa, tracker pribatu batean ikusi dut. Badirudi euskal edukia beste hedabide batzuetan zabaltzen ari dela.

Jakin daiteke non?
Puntotorrenten
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 12:47:33
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 11:12:00
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2019ko Azaroaren 03a, 01:59:06
Film hau, 2. bertsioa, tracker pribatu batean ikusi dut. Badirudi euskal edukia beste hedabide batzuetan zabaltzen ari dela.
Ba ez dauka denbora gehiegirik ere. Betikoa, sartu, hartu eta agurrik ere ez  :ezez:
Bigarren bertsioa zurea da? Trackerrean Burrundaie jartzen du, baina tamaina eta hizkuntzengatik bigarren bertsioa da.
Bai. Uda honetan igo nuen.