Chihiroren bidaia

Sortzailea Kiogo, 2007ko Urriaren 21a, 20:43:28

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Kiogo

Epa guztiei!!

Eskerrik asko denoi euskarazko material pilo hau banatzeagatik! Heldu berria naizenez ez dakit oso ondo hemen jarri behar dudan hau, baina tira, nik ere zerbaitetan lagundu nahi det, beraz, ea zer iruditzen zaizuen:

CHIHIROREN BIDAIA-ren DVDa daukat, asike ripetatu eta hementxe jarriko det. Hori bai, nola nahi dituzue audioak? Euskaraz soilik, erdaraz, dualean euskera-japoniera eta azpitituluekin...?

Esan nahiago dezuena!

orionatk

Filme hori aspaldi ikusi nahi nuen eta inoiz ez dut momentua aurkitu. Ripeatzen baduzu, primeran etorriko zait  :pla

Audioak, nire iritzia: euskera, gaztelaina eta japoniera. Azpitituloak ere asko kostatzen ez bada ondo egongo lirateke.

Aju

Ahal den gauza gehien sartuta  :msn-wink Ongi etorri

jonnydbz

Ba herenegun pentsatu nuen: "Peli hau ona dela esaten dute, foroan galdetu behar dut ea norbaitek duen." Bizitzaren misterioak  :xD Euskara dakarren bitartean dena ondo iruditzen zait.

Bide batez, ongi etorri, berria zarelakoan nago eta :thumbsup

PD: beste neska bat foroan, hau animatzen ari da :vueltasss

:behikorri
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo

Milesker ongi etorriagatik!

Ripeoa egina daukat, audioa euskara-gaztelania-japoniera eta subtituluak euskaraz. Bihar edo etzi saiatuko naiz igotzen, eta ea hurrengo astean AUPA ETXEBESTE! pelia jartzen deten.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa


jonnydbz

Jajaja, nahiko ona, baina azkenean astuna egiten da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa