BIKOIZKETA KLASEAK ALGORTAN IKER DIAZen ESKU

Sortzailea Taichisan, 2011ko Azaroaren 02a, 13:02:53

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo guztioi.
Ez dakit nortzuk izango duzue bikoizketan haritzeko grina edo kuriositatea, ba lehen aldiz Bizkaian ahin faltan zen bikoizketa tailerrak eta ikastaroak prestatzen hari gaude.
Pixkat azalduko dizuet: Iker Diaz (Trunks GT, Hattori ninja, Ando Heroiaken, etab.) Aldapas auzoan, Algortan badu leku bat ikastaroak egin ahal izateko, eta noski, ikasketa hauek zuzenduta daude batez ere euskal bikoizketaren etorkizuneko ahotsak izateko (Iosu Diaz, Aner Narvaez, Be?at Narbaza eta Maider Garmendia bezalaxe). Oraindik kurtsoak zehartu gabe daude lehenik eta behin hau ahal den gehien zabaldu nahi bait dugu gendea ohartaraziz ta jakinarazteko, baita ere ez dakigulako zenbat gende nahiko lukeen Bikoizketa klaseak. Esan ahal dizuedan guztia da 2 egun astean izango direla, euskaraz izango direla klaseak, denetarik egingo dela bikoizketari buruz, eta ekonomikoa izango dela oso. Espero dut parte hartzea, nahi izanez gero bidalidazue pribatua nahiduzuena galdetuz eta komentarioren bat jarri hementxe. Eskerrik asko ta animo, nik hor egongo naizela ta! :goku:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Ni ez naiz nire ahots sarnosotik bizitzen ikusten XD Ea baten bat animatzen dan hemendik. Baten batek paroan egon behar du, estadistika kontua da, eta ez da ezer galtzen joateagatik XD