Batman: Zaldun Iluna - The dark knight (2008) (Christopher Nolan) [4K|MEGA|ONLINE]

Sortzailea Godelet, 2011ko Abenduaren 31a, 03:00:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

BATMAN: ZALDUN ILUNA  -  THE DARK KNIGHT (2008)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Akzioa, Thriller
Urtea: 2008
Zuzendaria: Christopher Nolan
Gidoia: Christopher Nolan, David S. Goyer, Jonathan Nolan
Argazkia: Wally Pfister
Musika: James Newton Howard, Hans Zimmer
Aktoreak: Christian Bale, Heath Ledger, Aaron Eckhart, Michael Caine, Gary Oldman, Morgan Freeman, Maggie Gyllenhaal, Eric Roberts, Cillian Murphy, Chin Han, Michael Jai White, William Fichtner, Monique Gabriela Curnen, Nestor Carbonell, Ritchie Coster, Keith Szarabajka, Colin McFarlane, Joshua Harto, Melinda McGraw, Ron Dean, Nathan Gamble, Tommy 'Tiny' Lister, David Dastmalchian
Ekoizleak: Warner Bros., Legendary Pictures
Sinopsia: Batman krimenaren aurkako borrokara itzuli da. Jim Gordon tenientea eta Harvey Dent barrutiko fiskalaren laguntzaz, Batmanek Gotham hiriko krimen antolatua desagertarazteko helburua du. Hirukotea eraginkorra dela frogatzen da, baina bapatean Joker agertuko da, hiritarren artean nahasmena eta izua eragingo duen kriminal berria.
Nota Filmaffinityn: 8,1



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 152min
Kolorea:  Koloreduna
Pisua: 4,66 GB
Erresoluzioa: 4K (2160p)
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 152min
Kolorea:  Koloreduna
Pisua: 3,20 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*



3. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 152min
Kolorea:  Koloreduna
Pisua: 1,04GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (MEGA)

G o d e l e t

Taichisan

4 giga!!??????? Ez zaizu iruditzen oooooooso tamaina handia duela filmeak?XDD
Dena den nahiz ta harrituta egon Godelet izan da Burrundaie baino azkarragoa!!XD Ala eta guztiz ere nik be banabil ripeatzen nire bertsioa, esango dizuet geroxeago zenbateko pisua duen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

#2
guaaaaaa! Zuzenduta!
Dena den, lagun hori, hau ez da lasterketa. Idei ona izango da esteka guztiak hementxe jartzea, ?mirror? moduan. Baten bat izorratzen bada besteak bizirik egon daitezke... :evil:
G o d e l e t

burrundaie

Eskerrik asko Godelet, argi dago sasoian zaudela. Ni, tamalez, bolada batez ezer igo ezinik egongo naiz, famili arazo larri bat tarteko. Hala ere, ospitaleko ordu luzeetan, tarteka-marteka konektatzen dut zuekin mugikorraren bidez eta horrek denbora arinago pasatzen laguntzen dit. Eskerrik asko guztioi eta urte berri on!!

Godelet

Animo Burrundaie! Dena ondo joatea opa dizut!!!!
Urte berri on, bai! Hemendik egongo gara etxea zaintzen beste urte bat. :dortoka:
G o d e l e t

Taichisan

Bai animo Burrundaie! Laguntzarik nahi izatekotan hementxe egongo gara zu laguntzeko prest arazorik gabe!

P.D: Godelet, txantxa zela motelXD badakizu beti Burrundaie aspaldi hontan filmea emititu bezain pronto igotzen zuela, ez txartzat hartu;) uste dut eta ya konfidantza pixkat badugula hemen txorradak be esateko nohizbeinka jaja :txistu:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

#6
Bai, lasai Taichisan.
Txantxa moduan hartu dut, benetan. Bakarrik azpimarratu nahi nuen nire baimena daukazuela zuen linkak sortzen ditudan orri guztietan sartzeko.
Ados nago, konfidantza sortuta dagola ya! 
Eta bai, Burrundaie ia ia ni bezain azkarra da... ia :mihi:  :rock:
G o d e l e t

Taichisan

Datorren asteko Harry Potter ia nork den lehena igotzen jajaja
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


Mediafireko linkak erantsita filmari. Beste film bat berreskuratuta.

Taichisan

Nik ere horretan nabil, mediafirera igoerak egiten... jakin dezazuen!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


burrundaie

Bailarra ankerra, Behiak eta Batman zaldun iluna, biharko prest :bow:

zumarra


burrundaie


burrundaie