[PET]DRAGOI BOLA MANGA EUSKARAZ

Sortzailea Taichisan, 2006ko Uztailaren 14a, 23:54:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok, ementxe dakart horain dela 3 urte burutzen hasi nuen proiektu erraldoia, Dragoi Bola manga osoaren euskarazko bertsioa burutzea.

Neure ideia zen kanzenbanak euskaraz editatzea, baina begiratuta ez dela ain erraza aurkitzea ripeo honak ,ba jaitsi egin nituen japoniar 42 tomo originalak bereen portada eta guzti, etan eure ideia da horrekin lan egitea.

Itzulpenak bertsio gaztelaniarratik aterako ditut ahalegia tomo horiekin eta kanzenbanekin batera. Espero dut fharlock edo jonnydbz laguntzea akatzak dela ta eta euskara hobeagoa lortzeko^^, beste guztioi lagundu nahi baduzue esaidazue zeren proiektu honek oso poliki joango neuk bakarra izanda(jajaja).

Behintzat portada egin dut, datorrenean igoko dut ikusteko, AIO!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Erritmoa motela baldin bada apuntatzen naiz, bestela ez zeren ez dut denborarik ezertako ta eragozpen bat izango nintzateke. :oops:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Barbadil

Ups, uste nuen 100 mezu baino gehiago nituela... serbidorez aldatzerakoan egindako ezabaketetan joan dira?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

jonnydbz

Neuk ere hori nuen buruan, baina a largo plazo, jajaja. Izan ere, orain proiektuarekin irailerarte ez daukat denbora larregi beste gauza batzutan aritzeko.



Hala ere, Kanzenbanen 3 tomo dauzkat "jai kualiti"n (1, 2 eta 18 ), 42 tomoetako skanak baino kalitate askoz hobea daukate. Badakit Winnyn tomo gehigo daudela, baina ez naiz ezertaz enteratzen nola doan, ta horregatik ba... oraingoz ezer ez... Norbaitek baleki nola doan Winnya ea lor ditzakeen (eskatzearren ez da ezer galtzen, :D )



Gainera beste komiki bat itzultzekotan nabil, baina, hori beste gai bat da eta, eta nahiago dut ezer ez esan, ze agian gero ez dut ezer egingo eta.



Nire laguntza behar baduzu esan, prest nago eta, baina poliki-poliki, jajaja.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Ez...  :cry:



Beste bat ez...  :cry:



Dagoeneko beste komiki baten itzulpenak eta rotulazioak errebisatzen nago, eta gauza prioritario bat da. Eta laister bigarren bati ere ekin beharko nioke aldi berean.



Irailean salgai zuen komiki denda gertuenean.



Hirugarren bat hartu beharko banu... ez dakit denera heltzeko gaiizango nintzatekee. Ahaleginak egin ditzaket, baina saturtzen banaiz... Presarik gabe egin badaiteke, lehenengo zatian lagunduko nuke, anime lehenengo seria korresponditzen duena.

FHarlock

AipatuIrailean salgai zuen komiki denda gertuenean.



Serio serio diot, ez dago inprimatzen, madrildik ISBN ez delako heldu, bestela, bazegoen makina martxan.

mamorro

Nik uste dut winnytik jaitsi nuela dragoi bola osoa, baten batek nahi badu eskatu.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: "FHarlock"
AipatuIrailean salgai zuen komiki denda gertuenean.
Serio serio diot, ez dago inprimatzen, madrildik ISBN ez delako heldu, bestela, bazegoen makina martxan.
Baina zein komiki da ba, jakin badaiteke, mangarenbat edo bestelako zerbait?? Gusanilloarenkin utzi nauzu XDD



Aipamenaren egilea: "mamorro"Nik uste dut winnytik jaitsi nuela dragoi bola osoa, baten batek nahi badu eskatu.

Winny erabiliz jeitsi zenuen?? Zer dira komikiak?? Kanzenbanak ala Tankoubanak?? Otro guasanillo XDD. Kanzenbanak badira, ni behintzat interesatuta nago, bai horixe, nik dauzkadan aleen kalitatea badute bai horixe :D . Eta Taichisan suposatzen ere nahiko dituela, horrela kanzenbanak "argitaratuko" ditu XDD.



Eta ya gehiegi eskatzea izango da agian, baina egin zenezake "tutorial para korkis" bat (norbaitek dioen bezala XDD) "Zalantzak eta Tutorialak" foroan?? Ze ez dut inon aurkitzen informazio gehiegi, eta saiatzen naizenean ez dut ezertxo ere lortzen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

mamorro


FHarlock

Aipamenaren egilea: jonnydbz
Aipamenaren egilea: "FHarlock"
AipatuIrailean salgai zuen komiki denda gertuenean.
Serio serio diot, ez dago inprimatzen, madrildik ISBN ez delako heldu, bestela, bazegoen makina martxan.
Baina zein komiki da ba, jakin badaiteke, mangarenbat edo bestelako zerbait?? Gusanilloarenkin utzi nauzu XDD







Albistea: http://info.dreamers.com/i/news/e/431/p/foros/foro.html

Komikiaren lehengo 8 horriak irakur ditzazuen, http://info.dreamers.com/i/advance/e/30/p/foros/foro.html

Komimi horren historia espainian: http://info.dreamers.com/i/destacados/e/638/p/foros/foro.html

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Esan didatenez kanzenbanen lehen 14 tomoak lotzea posible izan daiteke. Orain itxaron egin beharko da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Lehen 25 tomoak dauzkat eta 28raino jeisteko moduan, 6 bakarrik falta dira. Hauen kalitatea ikusteko, hemen linka: http://img139.imageshack.us/img139/9607/109vo1.jpg zer iruditzen??



Ia hemendik zerbait irtetzen den.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Ni ere laguntzeko prest nago baina horixe, erritmo azkarra ez baldin bada.



Galdera bat: manga Dragoi Bola Z bukatzen denean amaitzen da, edo badago GT-ren manga ere?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

DB GT, ez dago mangan, Akira Toriyamak pertsonaia batzuren (gutxi batzuk) diseinuan lagundu zuen bakarrik, DB marrazteaz potrotaraino baitzegoen.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa