VICKIE BIKINGOA [MG][78/78]

Sortzailea Arsenicum, 2012ko Urtarrilaren 08a, 15:35:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Nik ere aste honetan deskargatu ditut inolako arazorik gabe.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

hzulaika

Eskerrik asko bioi!!!

Pasahitza maiuskulaz jartzen ari nintzan minuskulaz jarri ordez... orain arrituta nago nola beste guztiak zuzen ditudan!!! jeje. Baina bueno, serie osoa zuzen jeitsia daukat eta hori da balio duena...

Eskerrik asko guztioi laguntzagatik!!! Asko estimatzen dizuegu hemen egiten duzuen lana!!!

:txalo1: :txalo1: :txalo1:

goroldi


ubakero

Egun on!

Bideoak .dlc bezela deskargatu ditut. Extraitzeko zein da kodea?


Mila esker.

Aju


ubakero


bidart

Kaixo,
Berria naiz hemen...
... Gure bi semeak arrunt engantxatuta daude serie huntara eta emeki emeki, kapituluak deskargatzen aritu gara, gauero bat ikus zezaten...
... Baina atzoz geroz, serie guzia "erorita" dago...
...Ez dakit berriz igotzen ahal den... edo nola baden manerarik berriz eskuragarri egon daitezen,
Milesker handia,

Aju

Arrazoi duzu, bai. Atalak erori dira antza. Nik ez dauzkat.

Udan lehen 52 atalen muntaia berri bat egingo dut bideo erremasterizatu batekin, adi egon bideo oso ona baita!!

xabeer


Aju


Aju

Release berria gehituta master berriarekin. Egunen batean, azken denboraldia ateratzen badute, seriea osatuko da.

chris

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Uztailaren 09a, 01:05:42Release berria gehituta master berriarekin. Egunen batean, azken denboraldia ateratzen badute, seriea osatuko da.
Kaixo, dvd remaster badauzkat erosita bainan gaztelanian dago, bidalitzen badizut, euskaraz aldatu ahal duzu? 

Aju

Aipamenaren egilea: chris  Noiz: 2023ko Maiatzaren 29a, 22:16:28
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Uztailaren 09a, 01:05:42Release berria gehituta master berriarekin. Egunen batean, azken denboraldia ateratzen badute, seriea osatuko da.
Kaixo, dvd remaster badauzkat erosita bainan gaztelanian dago, bidalitzen badizut, euskaraz aldatu ahal duzu? 
Kaixo.

Eskerrik asko, baina hobe ez.

Abuztu bukaeran telebista-kate japoniar batek telesaila benetako HDn emititu zuen lehen aldiz. Hauek ere lehen 52 atalak bakarrik eman zituzten; badirudi zerbait berezia duela azken denboraldiak...

Beste foro bateko lagun batek kontaktu japoniar bat du eta hark grabatzea lortu zuen, 5. atala izan ezik, eta muntaia eginda daukat jada, nahiz eta oraindik forora ez igo.



Behin kalitate hau ikusita, orain ez naiz ikusten DVDtik ateratako bideoekin muntaia egiten. Nahiago dut itxaron. Izan ere, datorren urtean telesailak 50 urte betetzen ditu, eta ikusita erremasterizazioa egina dagoela jada, ziur nago Blurayan aterako dutela. Beraz, nahiago dut alferrikako lanak aurreztu.