Dragoi Bola Kai [98/98][x264][1080p][Mega]

Sortzailea Aju, 2012ko Urtarrilaren 10a, 20:14:57

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Hola radiz. Lo primero de todo, ánimo con el euskera. Lo segundo, decirte que lo que pides es la luna, un trabajo de enanos que llevaría una burrada de tiempo. Sé que cuando ETB emitió Kai lo emitió tal y como tú querías, así que la buena sería que la reemitiesen para hacer una grabación con los subtítulos incrustados en el vídeo.

Los japoneses están a punto de vender internacionalmente la saga de Boo para DBZKai, y supongo que ETB la comprará y emitirá de nuevo toda la serie para reexplotarla.

radiz

En la etb3 se que estan continuamente dando dragoi bola y dragoi bola z lo que no se es si dan la posibilidad de ponerlos con subtitulos,la verdad entiendo mejor el euskera cuando lo leo que cuando lo oigo,aunque hay muchisimas cosas que no entiendo todavia,pero bueno poco a poco gracias por los animos.

Gaueko

Aupa peña!  :rock:

Betiko kontuarekin nator, bestela izan ezin den moduan: Gainontzeko atalak ateratzeko asmorik?  :txistu2:

Eskerrik asko!  :agur2:
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

Aju


Gaueko

#169
http://fujiwaranofansub.foros.ws/ ezetz uste dut  :shrug:

Eguneraketa:

Bale, bale, ados. Nahasturik nengoen, fansuben orrietan ibiltzen ohitua nagoenez, ez dakit zergatik, orri honetan gauza bera espero nuen. Barkatu. Mea culpa. Une batez fansub-a ez zaretela ahaztu egin zait!  :kolpe: Lehenik euskaratu behar dituzte, gero zuek igotzeko, ez?  :giveup:

Hala ere, irrikitan egongo gara, gainontzeko kapituluak guregana heldu bitartean  :goku:
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

xugux

Kaixo, berriya naiz emen ta uaintxe registrau naiz. 14 urte dazkat 15 iteko eta oaindala urtebete gutxigora bera one piece-n kapitulu guztiyak ikusi nitun orrialde hontakuak. Nik nahi nuna jakin da haber kapituluak ordenian dauden goitik bera ta aber euskeraz dian. eskerrikaskoo :pozik2: :love:

xugux

Aipamenaren egilea: xugux  Noiz: 2015ko Martxoaren 01a, 15:52:21
Kaixo, berriya naiz emen ta uaintxe registrau naiz. 14 urte dazkat 15 iteko eta oaindala urtebete gutxigora bera one piece-n kapitulu guztiyak ikusi nitun orrialde hontakuak. Nik nahi nuna jakin da haber kapituluak ordenian dauden goitik bera ta aber euskeraz dian. eskerrikaskoo :pozik2: :love:

Aju

Aipamenaren egilea: xugux  Noiz: 2015ko Martxoaren 01a, 15:52:21
Kaixo, berriya naiz emen ta uaintxe registrau naiz. 14 urte dazkat 15 iteko eta oaindala urtebete gutxigora bera one piece-n kapitulu guztiyak ikusi nitun orrialde hontakuak. Nik nahi nuna jakin da haber kapituluak ordenian dauden goitik bera ta aber euskeraz dian. eskerrikaskoo :pozik2: :love:
Ordenan daude eta euskaraz dira, bai.

creeper

Kaixo Aju

Lehenengo eta 17 garren atalak jautzitak daude. Berriro igo ahal dituzue? Mila esker aurretik!!  :keinu:

Aju


valty

Mila esker, hau bai sorpresa ona!  :Olatu:
Zoritxarrez, bigarren atala jautzita dago, igo ahal duzue berriz mesedez? Beste guztiak arazorik gabe :)

zumarra


Aju

Igotzen nabil. Arraroa da, beste egunean beste birengatik esan zidaten eta atal hau ondo zegoen.

Aju


valty