Eta hemendik aurrera zer?

Sortzailea burrundaie, 2012ko Urtarrilaren 20a, 22:48:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Agian, komeniko litzateke hemendik aurrera zenbait neurri hartzea. Esatebaterako zerbait igotzeko zerbitzari bat baino gehiago erabiltzea. Honek, zerbitzari bakar baten menpe egotea eragotziko luke, eta haren dependentzia murriztu. Horretarako upload edo multiupload bezalako plataformak erabili litezke eta igoera modu erosoan egin.

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 20a, 22:48:43
Agian, komeniko litzateke hemendik aurrera zenbait neurri hartzea. Esatebaterako zerbait igotzeko zerbitzari bat baino gehiago erabiltzea. Honek, zerbitzari bakar baten menpe egotea eragotziko luke, eta haren dependentzia murriztu. Horretarako upload edo multiupload bezalako plataformak erabili litezke eta igoera modu erosoan egin.

Baina horrelako zerbitzuak erabiltzerakoan ez duzu zeure kontu propietara igotzen, eta horrela fitxeroek, jaitsierarik ez izanik gero, azkarrago ezabatuak izateko aukera gehiago dituzte.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 20a, 23:56:16
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 20a, 22:48:43
Agian, komeniko litzateke hemendik aurrera zenbait neurri hartzea. Esatebaterako zerbait igotzeko zerbitzari bat baino gehiago erabiltzea. Honek, zerbitzari bakar baten menpe egotea eragotziko luke, eta haren dependentzia murriztu. Horretarako upload edo multiupload bezalako plataformak erabili litezke eta igoera modu erosoan egin.

Baina horrelako zerbitzuak erabiltzerakoan ez duzu zeure kontu propietara igotzen, eta horrela fitxeroek, jaitsierarik ez izanik gero, azkarrago ezabatuak izateko aukera gehiago dituzte.
Eta ordaindu ezkero?. 2 urte 25$ dira multiuploaden.

Taichisan

Egia esan ez dakit mediapload emoten duten garantiak baino uste dut Member izanda, zuk artxibo bat igotzerakoan zerbitzari guztietara multiupload berak serbitzari bakoitzaren epeak amaitzerakoan berrigo egiten dituela... oker banabil esaizadue... Baino niri 25 Dolarrengatik oso itxurosoa ikusten duz 2 urterako...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Tira, nik fileuploader mediafire eta megaupload zerbitzariekin erabili ditut, eta linkak nire kontu propiora igotzeko arazorik ez dut izan. Zein zerbitzaritara igo nahi dituzun markatu eta ahaztu egiten zara igoeraz. Horrela, beharbada, aurrerantzean ez dugu sustorik hartuko.

Taichisan

Burrundaia, begiratzen egon naiz Fileuploadena baino ez dut programarik aurkitzen, mesedez Mediafirera igo ahalko zenezake zuk daukazun programa bera?? Asko eskertuko nizuke.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

#6
File uploader. Bilatzailean sartuta nahikoa da aurkitzeko. Programa librea da. Edozein tokitik jaitsi dezakezu, baita softonic-etik bertatik ere.

Taichisan

Bilatzen ibili nintzen bai, ta jaitsi dot baino .exerik ez dauko ta ez dakit no la ostia sartu! :triste:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie


Aju


burrundaie

#10
Honekin bat, bi, hiru... zerbitzaritara batera igo dezakezu artxiboa. Aurrena gurutze berdeari eman (artxiboak erantsi), segidan  Servidor jartzen duen tokiaren azpian multiselect kasilla aukeratu eta gero, servidor-en klikatuz nahi dituzun zerbitzariak aukeratzen dituzu. Ondoren, goiko zerrendan igotzekoak aukeratzen dituzu (lehen ez baduzu egin), beheko berdeari eman eta igotzen hasten dira. Behean azalduko dira linkak. Zerbitzarietan kontua eduki ezkero kontura igo ditzakezu eta gorde. Azken finean, hainbat zerbitzaritara erraz igotzeko plataforma. Baina erne, batzuetan errore ematen du eta. 


Aju

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 21a, 16:23:38
Honekin bat, bi, hiru... zerbitzaritara batera igo dezakezu artxiboa. Aurrena gurutze berdeari eman (artxiboak erantsi), segidan  Servidor jartzen duen tokiaren azpian multiselect kasilla aukeratu eta gero, servidor-en klikatuz nahi dituzun zerbitzariak aukeratzen dituzu. Ondoren, goiko zerrendan igotzekoak aukeratzen dituzu (lehen ez baduzu egin), beheko berdeari eman eta igotzen hasten dira. Behean azalduko dira linkak. Zerbitzarietan kontua eduki ezkero kontura igo ditzakezu eta gorde. Azken finean, hainbat zerbitzaritara erraz igotzeko plataforma. Baina erne, batzuetan errore ematen du eta.
Interesgarria norbere kontura igotzeko aukera...

burrundaie

Behin linkak jaitsita, link bakoitzaren gainean saguaren eskuineko botoiarekin klikatu eta honako aukera aterako zaizu "Abrir en el navegador predeterminado". Horrela banan bana mugituko dituzu zure kontura.

Taichisan

Gauzatxo bat, jaisten ahalegintzen nabil baino ez zait ezertxoere ateratzen deskarkatzeko.... kuriosoa...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Ondo ulertu badut, 300 mega atal bat 3 zerbitzaritara igo ezkero, benetan 900 mega igoko zenituen ezta?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa