Filmeen berrigoera plana

Sortzailea Taichisan, 2012ko Urtarrilaren 22a, 01:55:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa, Burrundaiek esan bezala hemen utziko ditugu bakoitzak berigoko dituen materiala, 10 filme aukeratuko ditugu bakoitzak tandaka(hau da 10 orain, gero beste 10 eta horrela guztia berriz eduki arte) eta bakoitzak ahal duen nehurrira. Gero filme horiek igotzerakoan egin dugun listatik tatxatu egingo da horrela tatxatuta.

Nik Mediafirera igoko ditut baino besteok mediafirez aparte beste serbidore batzuetan sartzen badituzue hobe.
Eskerrik asko guztioi zuen lan paregabeagatik!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

#1
Taichisanek berrigoko dituen lehen 10 filmeak:

Marteko mutikoa
Maruja Hiltzaileak
Mean Machine
Menderagabea
Miloiak
Mothman
Mozorroaren maisua
Mr.Bean ameriketan
Olentzero (1993)
Oroimena erronka

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

#2
Tira, ni lehenengoetatik hasiko naiz:

3:10eko trena
Lau izugarriak
13 mamu
23 zenbakia
88 minutu
Aeon flux
Ahots ona
Akatsik gabe
Albaniaren konkista
Alien vs predator

burrundaie

Ni dagoeneko hasia naiz filmak mediafirera berrigotzen, baina ez dakit besteek ze asmo duten. Honetan ere koordinazioa ezinbestekoa da.

JON I

FILEPOST A DOAN DAGO EZ DA ERREGISTRATU BEHAR ETA 2GB EKO ARTXIBOAK ONARTZEN DITU

JON I

BAINA FILEPOST.COM IZAN BEHAR DA ZE . NET A ERE BADAGO TA EZ DAKIKT NOLA DABILEN.

Godelet

Godeletek igo dituen filmak:
13 Mamu
17 Berriz Ere
21 Gramo
23 Zenbakia
27 Ordu
3.10eko Trena
800 Bala
88 Minutu
A-Taldea
Aeon Flux
G o d e l e t

burrundaie

Uste dut dobleko lana egiten ari garela, dagoeneko film batzuk bi aldiz igo ditugu-eta. Hau gerta ez dadin, kontua ez da berriz igotakoen zerrenda jartzea baizik eta IGOKO DIREN filmen zerrenda jartzea denon artean koordinatu eta duplizitaterik ez egoteko. Hortaz, Godelet, nahi baduzu zuk aurrena jarri igoko dituzun 10 tituluren zerrenda, eta nik horren arabera beste zerrenda desberdin bat egingo dut beste 10 filmekin. 

Godelet

#8
Ondo da Burrundaie.
Beste idei batekin geratu nintzen. Pentsatu nuen ona izando dela serbitzari dezberdinetara filma guztiak igotxea. Baina bai, hobe izango da lehen baino lehen guztiak igotzea eta gero estekak bikoiztea.

Hauek dauzkat igotak. Baina estekak, linkak, erantsi behar ditut:
Agur Olentzero, Agur
Ahots Ona
Akatsik Gabe
Albaniaren Konkista
Alien vs Predator
Ama Hila
Amadeus
Amaren Mutil-lagun Berria
American Beauty
American Playboy
Amildegi Ertzean
Ana Kaotikoa
Anwar Expedientea
Appaloosa
Arma Hilgarria 2
Arma Hilgarria 3
Arnasten dudan airea
Arrisku Bizian
Arrosaren Izenean
Arthur eta Minimoiak
Askatasuna Hegoetan
Aski Da
Aterix Joku Olimpikoetan
Aupa Etxebeste
Azkarra eta Hilgarria
Azken Botua
Azken Boy Scouta
Azken Jaia
Azti Ikaslea
Babe txerritxoa hirian
Babe, txerritxo ausarta
Bachen Loreak
Bai, Nahi dut
Bailara Ankerra
Balen Bidean
Baloia
Bamako Maitea
Bandera Beltza
Bandidas
Banpiro Txikia
Basatiak 3
Baso Ilunean
Batman. Zaldun Iluna
G o d e l e t

burrundaie

#9
Konforme, hauek zure kontu. Hala ere, Batman Zaldun iluna, Harry Potter eta Fenixaren ordena, eta zerrendako beste zenbait (Bandera beltza, Izarren argia...) eginda daude. Hortaz, badakit nik nondik hasi. Ez dakit Taichisanek zer asmo duen. Ea hiruron artean ondo antolatzen garen eta lehenbailehen filmak martxan jarri. Igoko ditudan hurrengo hamar filmen zerrenda laster jarriko dut agerian. Kontua lana alferrik ez egitea da.

burrundaie

#10
Hona hemen igoko ditudan lehen 12 filmen zerrenda:

Ahots ona
Altxor galdua I
Altxor galdua II
Altxor galdua III
Ander
Ander eta Yul
Azken mohikanoa
Begia
Belatz Handi
Bere maiestatearen zerbitzu sekretua
Bere zapata larruan
Berri ona

Taichisan

Nire asmoa (mediafirek uzten badit behintzat) filmeak igotzen jutea da ta igotzerakoan jartzen jungo naiz, zeren sahiatzen nabil igotzen baino beti erroreren bat emoten dit eta igota bezala dagoela esan, horregatik lasaitasunez eginiko lana izango da... eta Godelet, hik bai goi gerlari!! flipatuta nago zure lanagaz motel! Hori duk hori gautxori!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

JON I

KAIXO, GAZTEAK TELESAILA IGOTZEKO ZELAN ZABIZIE?...KRISTON OROITZAPENAK EKARRIKO DIZKIGU TA HIKA LANDUKO DOGU ESKERRIKASKO LAN AUNDIA EGITEN ARI ZARETE ETA... ETA ANIMO !!!!!

Aju

Nire anaiak lehen bazeukan atera zen dvd edizioa baina galdu egin zuen.

JON I

ZE PENA NIK EMULEN AURKITU DITUT BAINA EZ DAKIT NOL KENDU ANTIFAZ HORI LAGUNEN BATI ESKATU BEHARKO DIOT,YUO TUBEN KAPITULO ZATI BAT IKUS ZITEKEEN ORAIN EZ DAKIT