ETB1 Amerikanuak dokumentala inor grabatu al du?

Sortzailea C4GTA, 2012ko Otsailaren 05a, 22:10:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

C4GTA

ETB1 Amerikanuak dokumentala inor grabatu al du? ni grabatzekotan neon bino ez zait ondo grabatu ze argigabe geratu nintzen etxian eta ez da grabatu ta dena galdu da. Inor grabatu al du eta igotzeko asmorik duen badakizue. Mila esker

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

burrundaie

Bai, nik grabatu nuen. Ea datorren astean tartetxo bat hartzen dudan igotzeko, orain nahiko lanpetuta nabil-eta filmak berrigotzen. Nire kontu utzi!

Aju


Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 22:56:58
C4GTA, zenbat denbora ikusi gabe.

Txapelagaz munduan zehar ibiliko zan. Buelta osoa emon ta hemen dau...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Zergatik dago hau orain hemen?. Orain C4GTAk ez du haria ikusten, azpiforo honetarako baimen bereziak behar baitira.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 23:27:00
Zergatik dago hau orain hemen?. Orain C4GTAk ez du haria ikusten, azpiforo honetarako baimen bereziak behar baitira.

Erratute zagoz... hau edozeinek ikusi leike xD
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 23:29:15
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 23:27:00
Zergatik dago hau orain hemen?. Orain C4GTAk ez du haria ikusten, azpiforo honetarako baimen bereziak behar baitira.

Erratute zagoz... hau edozeinek ikusi leike xD
Egia, egia, hau ez da adminena.

C4GTA

eskerrik asko ongi etorriarengatik. jeje bale ba ordun burrundaie igoko du mila esker ^^! galduta xamar nabil ze igotzen duzue betiko modun emule erabiliz edota torrent ere? mila esker

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

Aju

Aipamenaren egilea: C4GTA  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 23:59:58
eskerrik asko ongi etorriarengatik. jeje bale ba ordun burrundaie igoko du mila esker ^^! galduta xamar nabil ze igotzen duzue betiko modun emule erabiliz edota torrent ere? mila esker
Jaitsiera zuzeneko metodora pasatan geunden baina megauploaden auziak popatik eman digu. Berriro igo behar.

C4GTA

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Otsailaren 06a, 00:02:33
Aipamenaren egilea: C4GTA  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 23:59:58
eskerrik asko ongi etorriarengatik. jeje bale ba ordun burrundaie igoko du mila esker ^^! galduta xamar nabil ze igotzen duzue betiko modun emule erabiliz edota torrent ere? mila esker
Jaitsiera zuzeneko metodora pasatan geunden baina megauploaden auziak popatik eman digu. Berriro igo behar.
ni oraintxe pasata nago torrentera orain dela gutxirarte MU erabiltzen nun   :goku: ta sistemaz aldatu behar izan dut. Beno ba ni lotara noa gabon ta laister arte! ^^!

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

burrundaie

Aipamenaren egilea: C4GTA  Noiz: 2012ko Otsailaren 05a, 22:10:54
ETB1 Amerikanuak dokumentala inor grabatu al du? ni grabatzekotan neon bino ez zait ondo grabatu ze argigabe geratu nintzen etxian eta ez da grabatu ta dena galdu da. Inor grabatu al du eta igotzeko asmorik duen badakizue. Mila esker

Hona hemen esteka:

http://www.mediafire.com/?0etbwviaaw8tf

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

#12
Ameriketara joandako euskaldunei buruzkoa da. Oso interesgarria, hango istorioak, elkarrizketak...

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

Bai, aurki jarriko dut dokumental sailean. Filmen kontua bukatu bezain laster hasiko naiz dokumentalekin, berrigotzen eta berrantolatzen ere.