Indiana Jones 3: Azken gurutzada (1989) (Steven Spielberg) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Godelet, 2012ko Otsailaren 12a, 22:53:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Godelet

INDIANA JONES 3: AZKEN GURUTZADA  -  INDIANA JONES AND THE LAST CRUSADE (1989)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Abentura / Akzioa
Urtea: 1989
Zuzendaria: Steven Spielberg
Gidoia: Jeffrey Boam, George Lucas, Menno Meyjes
Argazkia: Douglas Slocombe
Musika: John Williams
Aktoreak: Harrison Ford, Sean Connery, Alison Doody, Denholm Elliott, John Rhys-Davies, River Phoenix, Julian Glover, Michael Byrne, Kevork Malikyan, Robert Eddison, Alexei Sayle, Richard Young, J.J. Hardy, Bradley Gregg, Michael Sheard, Isla Blair, Vernon Dobtcheff, Pat Roach
Sinopsia: Hirugarren film honetan protagonistaren aita (hau ere arkeologoa) bahitu egiten dute Grial Santua bilatzen ari zen bitartean. Indiana Jonesek misio bikoitza dauka beraz: aita erreskatatzea eta Grial Santua aurkitzen saiatzea
Nota Filmaffinityn: 7,8



1. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 121 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,82 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 121 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,82 GB
Erresoluzioa: 480p
Estekak (MEGA)
Spoiler

G o d e l e t

burrundaie

Hemen ere 75 k-ko abiadura ematen dit. Zuri ere gertatzen zaizu Godelet? Hala bada, ba al duzu berriz igotzea?

Godelet

G o d e l e t

burrundaie

Indiana Jonsesen beste filmean ere horregatik aldatu ditut estekak. Hala ere, zuk jarritakoak Marteko mutikoa filmekoak direla ateratzen zait. Ez dakit zehazki zein den arazoa. Zuk igotako beste filmetan ez dut ezer arrarorik somatu, bi hauetan bakarrik. Komeniko litzateke berriz igotzea, ahal baduzu. Milesker!

Godelet

G o d e l e t

burrundaie


gorri

Fitxategietako batek errorea ematen du sendspace-n, honek zehazki: http://www.sendspace.com/file/lrfr80

Berriro igo al dezakezu, Godelet?

burrundaie

Aipamenaren egilea: gorri  Noiz: 2012ko Abenduaren 13a, 07:38:05
Fitxategietako batek errorea ematen du sendspace-n, honek zehazki: http://www.sendspace.com/file/lrfr80

Berriro igo al dezakezu, Godelet?
gaur gauerako igoko dut nik.

Godelet

Kaixo mutilok!
Arazoak ditut SENDSPACEKO konturekin. Putakumeok asmatu dute BANDWITH delako parametro bat eta agortu dut. Beraz, ezin dut igo fitxategiak  :haser: Badaramat bi hilabete, jo ta su fitxategiko estekak aldatzen kontua ez galtzeko eta izugarrizko lana da.  :puppy2:

Momentuz ez da posible fitxategi berriak jartzea. Ikusiko dugu.  :pozik: Burrundaiek igoko dizu.

Besterik ez!

Goraintziak.
G o d e l e t

burrundaie

Aipamenaren egilea: Godelet  Noiz: 2012ko Abenduaren 13a, 21:06:48
Kaixo mutilok!
Arazoak ditut SENDSPACEKO konturekin. Putakumeok asmatu dute BANDWITH delako parametro bat eta agortu dut. Beraz, ezin dut igo fitxategiak  :haser: Badaramat bi hilabete, jo ta su fitxategiko estekak aldatzen kontua ez galtzeko eta izugarrizko lana da.  :puppy2:

Momentuz ez da posible fitxategi berriak jartzea. Ikusiko dugu.  :pozik: Burrundaiek igoko dizu.

Besterik ez!

Goraintziak.
Lasai eta animo Godelet, eutsi goiari!!! :threat:

burrundaie


zumarra


gorri


burrundaie

Aipamenaren egilea: gorri  Noiz: 2012ko Abenduaren 13a, 22:59:57
Eskerrik asko igotzeagatik! Baina zein da helbidea?

Estekak Dlc kontenedore baten barruan daude, hortaz, j downloader programa eduki behar duzu nahitaez. Behin edukita, bi bide daude kontenedorea irekitzeko: ageri den estekari zuzenean klik eginez: http://www.solidfiles.com/d/d8974db461/ gero "descargar 3,8 kb" eta bertatik aterako den esteka deskargatuz (horrela egin ezkero jdownloader programa linkekin azalduko zaizu automatikoki), edo jdownloader ireki, esteka hautatu, kopiaturi eman eta programatik bertatik egin.

zumarra