Laguntza Asterixen pelikulak HDn aurkitzeko

Sortzailea Aju, 2012ko Otsailaren 19a, 20:11:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aspaldion pelikulekin eman dit, lehenengo Lucky Lukekin eta orain Asterixekin.

Begira bili naiz eta Asterixen film guztiak Blurayan atera dira. 720p edota 1080p-ko erresoluzioan nabil bilatzen. Britainiakoa jaitsi dut. Zesarren ezustea eta Menhirkadarena jaisten dauzkat, eta Amerikakoa edonon dago. Besteak (12 probak, galiarra eta Egiptokoa) ezin ditut aurkitu. 12 probena aurkitu nuen baina jaitsitakoan Quo vadis pelikula izan zen :evil:

Norbaitek aurkitzen baditu idatzi hemen mesedez. Eta dvdrip audioak lortzea ere oso ondo legoke.

jonnydbz

Jarraitzen ditudan trackerretan begiratu dut, baina falta zaizkizun 3 horiek ez daude.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Orain dela gutxi atera zituzten filme hauek hemen blurayan Euskararik gabe noski...
Nik Asterixen ia guztiak ditut (Galiarra izan ezin, euskara jarri baino euskara ez zegoen diskoan).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


jonnydbz

Oraindik interesatzen zaizkizu? Tracker pribatu baten 720p bertsio bat igotzen ari dira, 1.5 GBeko pisu ingurukoak. Momentuz hauek daude, baliteke beste leku batzuetan ere irtetzen egotea.

Asterix y el Golpe del Menhir (1989)
Asterix en Bretaña (1986)
Asterix y la Sorpresa del César (1985)
Las Doce Pruebas de Asterix (1976)
Asterix y Cleopatra (1968)
Asterix el Galo (1967)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa