Berebiziko espioiak - Totally spies! (2001) (David Michel) [480p|MG/GD] [156/156]

Sortzailea zumarra, 2012ko Otsailaren 20a, 19:53:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

BEREBIZIKO ESPIOIAK  -  TOTALLY SPIES! (2001)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Akzioa, Abentura
Urtea: 2001
Denboraldiak: 6
Atal kopurua: 156
Zuzendariak: David Michel (sortzailea), Vincent Chalvon-Demersay (sortzailea), Stephane Berry, Pascal Jardin, John Stocker
Gidoia: David Michel, Vincent Chalvon-Demersay, Rhonda Smiley, Nicole Demerse, Michelle Lamoreaux, Richard Clark, Robert Lamoreaux, Franklin Young
Musika: Nick Coler, Fabrice Aboulker, Brian Higgins, Timothy Powell
Ekoizpena: Marathon Filmproduktion / TF1 Films Production
Sinopsia: Sam, Alex eta Clover, Beverly Hillseko ikastetxe bereko ikasleak, elkarrekin bizi dira etxe zoragarri batean. Lagun minak dira, eta hori baino gehiago: espioiak dira!
Nota Filmaffinityn: 4,2



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 20 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 160 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 480p
Atal guztiak dituen karpetaren esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 20 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 185 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 480p
Atal guztiak dituen karpetaren esteka (MEGA)
OHARRA: Lehenengo 3 denboraldiak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab



3. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 20 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 185 MB inguru ataleko
Erresoluzioa: 480p
Atal guztiak dituen karpetaren esteka 1 (DRIVE)
Atal guztiak dituen karpetaren esteka 2 (DRIVE)
OHARRA: Lehenengo 3 denboraldiak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab


zumarra

Azkenean hemen. Urte dexente dira grabatzen hasi nintzenetik eta urte batzuetan 3., 4. eta 5. denboraldiak bueltaka ibili dira. Azkenean, orain, 1goa eta 2. botatzen hasi dira baina, nahiz eta saiorik galdu ez, 2x16 ez dute bota. Norbaitek lehendikan baldin badauka, jar dezala, mesedez.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Egotaku-san

Hau ez da japoniar animazio serie bat ezta?, gutxienez ez du dirudi..., ikusi duen norbaitek esan ahal dit ona den edo ez animazio hau? eskerrik asko!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Egotaku-san  Noiz: 2012ko Martxoaren 13a, 22:21:34
Hau ez da japoniar animazio serie bat ezta?, gutxienez ez du dirudi..., ikusi duen norbaitek esan ahal dit ona den edo ez animazio hau? eskerrik asko!

Kanadak eta Frantziak egindako produkzio bat dela uste dut, animeetako expresioak hartzen dituelarik.

zumarra


Egotaku-san

Ai ene, Tv tokyon bota zuten eta openinga egin eta guzti:
http://www.youtube.com/watch?v=9s8zZIvDGW8
Japoniar hauek... eskerrik asko linkengatik, animazioa ikusten hasiko naiz ea merezi duen.

Euskadiman

neuk ikusita daukat eta animazioa ona da. seriea ez da nik gustukoenen artean daukadanetako bat baina ona bada.

Godelet

G o d e l e t

zumarra

#9
Kaixo:

Azken 7 urte hauetan 3. aldia da 2. denboraldia botatzen dutena, baina aurrekoetan bezala, 2x16 ez dute bota; salto egin dute.

Horregatik, azkenean Harriketarrak-ekin bezala egitea erabaki dut: gazteleraz jarri atal hori gutxienez gustoko duenak serie hau osorik ikusi ahal izateko. Aurrerago botako dute? auskalo! Erne egongo naiz.

Bestalde, 2x14 atala moztuta zegoen eta oraingoan osorik harrapatu eta jarri egin dut.

baronluigi

#10
Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 30a, 15:46:54
Kaixo:

Azken 7 urte hauetan 3. aldia da 2. denboraldia botatzen dutena, baina aurrekoetan bezala, 2x16 ez dute bota; salto egin dute.

Horregatik, azkenean Harriketarrak-ekin bezala egitea erabaki dut: gazteleraz jarri atal hori gutxienez gustoko duenak serie hau osorik ikusi ahal izateko. Aurrerago botako dute? auskalo! Erne egongo naiz.

Bestalde, 2x14 atala moztuta zegoen eta oraingoan osorik harrapatu eta jarri egin dut.

Beno, atal batengatik ez dut uste axola izango duenik. Eskerrik asko lanagatik.

zumarra

mmmm... kontrako iritzirik baldin badago, esan eta kendu egingo dut.  :baibai:

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2013ko Urtarrilaren 30a, 16:35:47
mmmm... kontrako iritzirik baldin badago, esan eta kendu egingo dut.  :baibai:

Imagina dezakezu askotan egon naizela Totally Spies-en erdarazko atalen bila eta inoiz ez ditudala aurkitu? Bikoizketak konparatzeagatik zen.

zumarra

Kaixo lagunok:

Harrigarria bada ere, BEREBIZIKO ESPIOIAK seriea OSATUTA!!!!!!

Gaur bota dute 2x16 atala euskaraz. Duela bi aste, jadanik etsita, gaztelerazko bertsioa jarri nuen seriea nolabait osatzearren eta, orain, azken 7 urteetako 2. denboraldiko 4. pasadan, azkenean, atal hau bota dute.

Hau lasaitasuna hartu dudana. Ezin da hitzekin azaldu daukadan poza.....  :osopozik: :osopozik: :osopozik: :osopozik: :osopozik:

Euskadiman

zumarra, gazteleraz esaten den moduan "mas a gusto que un arbusto" geratu zara. jajaja zorionak