DORAEMON [MG/SF][743/+1800]

Sortzailea zumarra, 2012ko Otsailaren 23a, 05:57:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

arrakala eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

DORAEMON
                                                                                                                                                                                                                                             


                                                                                                                                                                                                                                             
FITXA TEKNIKOA                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                             
Izenburu Originala: Doraemon
Produkzio Urtea: 1979
Denboraldiak: ?
Atal kopurua: +1800 
Egoera: Bukaturik 
Emisioa Euskal Herrian: Etb3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                                                                                             
Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 20 Min.
Tamaina: 185 MB 
Bideoa: DivX 1100 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 5 urte+   

Oharra: "Doraemon" serieak 1800 atal baino gehiago ditu.
Hemen agertzen direnak denboraldi ezberdinetakoak dira eta ordenatu gabe daude.   

MEGAko karpeta atalekin 1 [MEGA]

Esteka Makusi [Makusi -ONLINE]

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Arsenicum

#1
Bekario bat behar dogu Atal gida egiteko  :barre:

Egunean doraemonen 5 atal (15 mini-atal) ematen dituzte eta gero hiruko web orrian gitxi gora behera zenbatuta jartzen dituzte. Ze denboralditakoa den eta zein tartetan dagoen. Seriotan dinot, doraemonen atal gida osatzeko bolondresen bat behar da. Seriearen atal gida egiteak igual kapturatzeak baino meritu gehiago dauka!

PD: Zumarra nik zure web orritik jaitsi nituen. Egunen baten nireak ere igoko ditut, ea bion artean zenbat ditugun.

1x054 (2) eta 2x004 (1) originala eta remake bat dira.
1x075 jartzen duen linka 1x076arena da.
1x090 atalari izena aldatu behar zaio, benetan 1x089a da.
2x026 fitxategia ez dago ondo. Ezin da zipetik atera.
2x070 Izena aldatu behar zaio eta "Zulo beltza" jarri.
2x081 Ez du soinurik. Eta ez dakit atala hori den edo ez.
3x osorik dago baina ordenatu gabe.
4.OG.051 atala 4x07 da eta ez dago osorik. Bigarren atala falta zaio.Horren faltan eta azpikoekin, 4x osorik legoke.
5.OG028.Desirak Betetzeko Makina. 4. denboraldikoa da.
5.OG029.Peluxeak egiteko kamera. 4. denboraldikoa da.
5.OG040.Paperezko eskulana. 4. denboraldikoa da.
5.OG039.Likido Zaharberritzailea. 4. denboraldikoa da.                                                                                                                                                           
6x96,106,108,123 lineaz kanpo daude.               

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

egoninobi

Ni apuntatzen naiz seriearen atal gida egitera. Ez dudanez ezer grabatzen badut probetxuzko zerbait egiteko ordua.
Baliteke geu izatea atal gida osatzen dugun lehen pertsonak  :barre:, wikipedian ez dago oraindik osatuta.
Ez da hain zaila izango, kontuan izanda hainbeste atal ematen dituztela egunero eta mila aldiz errepikatzen dituztela.
Animo Euskal-Encodings! Geuk egin dezakegu!  :goku:

egoninobi

Telebistan hasieratik hasi dira ematen seriea eta lehenengo ataletan oso ahots arraroa du Doraemonek. :wow: Betikoaren antza du baina pito tonoarekin.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2012ko Otsailaren 23a, 08:46:15
PD: Zumarra nik zure web orritik jaitsi nituen. Egunen baten nireak ere igoko ditut, ea bion artean zenbat ditugun.

Nik ere dexente ditut Doraemonekoak, baino ahinbeste direnez gero ez da premiazko igoera egia esan baino dena den... 2005 denboraldikoak (Animazio berria, 16-9an ta erremasterizazio onarekin) ia ia guztiak ditut, gauza da telesail horretan ere badirela 2 ataleetako istorioak ere, filme baten antzera, baino bueno, nik sahiatuko naiz igotzen.

Bide batez ere norbaitek ezer ez badaki zer grabatu Doraemon graba dezake, zeren atal mordoa emititzen dituzte egunero eta gainera denboraldi ezberdinekoak, baliteke nahigabe euskaraz emititu dituzten atal guztiak eskuratzea, nork daki!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


zumarra

89. atala borratua zegoen. Konponduta.

Egotaku-san

Etb3n Doraemonen animazio berria botatzen ari dira!, norbaitek ezkuratu ahalko lituzke atal berriak?, eskerrik asko =).

egoninobi

Aju ahal dituen atal guztiak hartzen dabil Hiru3 webgunetik, animazio berrikoak barne.
Suposatzen dut denbora duenean igoko dituela.

Aju

Aipamenaren egilea: Nitrome8  Noiz: 2012ko Ekainaren 04a, 15:20:10
Aju ahal dituen atal guztiak hartzen dabil Hiru3 webgunetik, animazio berrikoak barne.
Suposatzen dut denbora duenean igoko dituela.
Igo baino, arazoa konprimitzea da, dexente tardatzen du (Shin Chanen atalek 40 minutu inguru bakoitza).

Bakarne

Kaixo!
Bueno berria naiz honetan, baina kasualitatez doraemon seriearen kapituluak jaisten hasi naizenean kapitulu eta atalekin duzuen arazoa irakurri dut. Interneten egon naiz begiratzen eta wikipedian ondokoa aurkitu dut, ez dakit balioko duen edo ez baina hementxe jartzen dut:
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Doraemon

Aju

Aipamenaren egilea: Bakarne  Noiz: 2012ko Ekainaren 21a, 16:13:38
Kaixo!
Bueno berria naiz honetan, baina kasualitatez doraemon seriearen kapituluak jaisten hasi naizenean kapitulu eta atalekin duzuen arazoa irakurri dut. Interneten egon naiz begiratzen eta wikipedian ondokoa aurkitu dut, ez dakit balioko duen edo ez baina hementxe jartzen dut:
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:Episodios_de_Doraemon
Lehenik eta behin ongi etorri.

Eskerrik asko gidarengatik baina ezagutzen genuen eta ez digu balio. Esango dugu Doraemon kaos bat dela, ezinezkoa da guztia ordena originalean edukitzea, gainera ETBk ere desordenatuta emititzen du.

Marrazkien kalitatea begiratuta konturatuko zineten orain ETB lehen atalak emititzen hasi dela bideo hobearekin (semi HD), baina ematen ari den seriea ez da serie originala, bertsio laburtu bat baizik; nolabait esateko, azpiatal (gogoratu atal batek 2 edo 3 azpiatal dauzkala) onenak hartu eta beste azpiatal pila kendu dituzte. Adibide bat emateko, bertsio berriko lehen atalaren lehen azpiatala originaleko lehen azpiatala da, baina bertsio berriko bigarrena originaleko hirugarrena da.

Horretaz aparte, ETBk erosten dituen ordenan zenbatzen ditu atalak. Aurrekoan telebistan atal bat ikusi nuen eta oso marrazki zaharra zeukan, lehen denboraldikoa zen argi eta garbi; foroko gidan begiratu nuen ea zein zen eta 6. denboralditzat dago jarrita. 5. denboraldiko atalen bat ikusten baduzu konturatuko zara marrazki askoz modernoagoak dira. Ezinezkoa da ordena originala jarraitzea.

egoninobi

Kaixo bakarne eta ongi etorri gurera.
Ni nabil foro honetako atal gida osatzen eta Eitbko ordena erabiltzen dut.
Eitbko atalen ordena Luk Internacionalena bezalakoa da baina Eitbk denboraldietan banatu ditu atalak.
Wikipedian katalanezko atal gida aurkitu dut (ia ia osatua) eta Eitbrena bezalakoa da, denboraldietan banatu gabe.

Godelet

SS-n eskuragarri berriro!  :cool2:
G o d e l e t

zumarra