DBZ ren berrigoera.

Sortzailea baronluigi, 2012ko Martxoaren 02a, 12:55:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Bueno, era desordenatuan baldin bada ere, DBZ pixkanaka pixkanak igotzen hasiko naiz. Nire portatilean ere egin dut telesailaren kopia (eskerrik asko Ajuri orain 4 urte DVDak pasatzeagatik) eta Irlanda egonda ere, konexioa baldin badut zatika zatika igotzen saiatuko naiz xD.

Dagoeneko hasi naiz atal batzuk igotzen, booren sagakoak. Trankil, ez da orain 4 urte bezala izango, 4 garren ataletik pasa ez nintzenean xD

Aju

Jo, aurrekoan gainetik begiratzen hasi nintzen eta lotsa eta dena eman zidaten atalek, ze gaizki sinkronizatuta, eta bideoa ere dexente hobea izan zitekeen. Nire lehen esperimentua mundu honetan.

Irlandan zer moduzko konexioak daude??

baronluigi

#2
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 12:59:46
Jo, aurrekoan gainetik begiratzen hasi nintzen eta lotsa eta dena eman zidaten atalek, ze gaizki sinkronizatuta, eta bideoa ere dexente hobea izan zitekeen. Nire lehen esperimentua mundu honetan.

Irlandan zer moduzko konexioak daude??

Hemen bezain kaxkarra uste det. Hala ere, leku publikoetako wifia kapatuta egongo dela uste det, baina depende ze lekutan agian izango naiz igotzeko gai. Deuston ikasi nuenean denbora libreetan edo klasea entzuten hari nintzen bitartean artxibo piloa igotzen nituen xD

EDIT: Hain gaizki al dago ba? Akatsen bat edo beste ikusi dut (atal batzuetan audio pixka bat desinkronizatu eta gero pero sinkronizatzen da, baina ez da ezer larria) baina ez desinkronizazio handirik (hau da, atal guztia sinkroniarik gabe egotea)

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 13:11:17
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 12:59:46
Jo, aurrekoan gainetik begiratzen hasi nintzen eta lotsa eta dena eman zidaten atalek, ze gaizki sinkronizatuta, eta bideoa ere dexente hobea izan zitekeen. Nire lehen esperimentua mundu honetan.

Irlandan zer moduzko konexioak daude??

Hemen bezain kaxkarra uste det. Hala ere, leku publikoetako wifia kapatuta egongo dela uste det, baina depende ze lekutan agian izango naiz igotzeko gai. Deuston ikasi nuenean denbora libreetan edo klasea entzuten hari nintzen bitartean artxibo piloa igotzen nituen xD

EDIT: Hain gaizki al dago ba? Akatsen bat edo beste ikusi dut (atal batzuetan audio pixka bat desinkronizatu eta gero pero sinkronizatzen da, baina ez da ezer larria) baina ez desinkronizazio handirik (hau da, atal guztia sinkroniarik gabe egotea)
Atal gutxi batzuk ikusi nituen gainetik eta desinkronia txikia zegoen, audioa lehenago entzuten zen bideoa baino, eta nik arazo horrekin ezin dut ikusi :puppy2:

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 13:18:48
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 13:11:17
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Martxoaren 02a, 12:59:46
Jo, aurrekoan gainetik begiratzen hasi nintzen eta lotsa eta dena eman zidaten atalek, ze gaizki sinkronizatuta, eta bideoa ere dexente hobea izan zitekeen. Nire lehen esperimentua mundu honetan.

Irlandan zer moduzko konexioak daude??

Hemen bezain kaxkarra uste det. Hala ere, leku publikoetako wifia kapatuta egongo dela uste det, baina depende ze lekutan agian izango naiz igotzeko gai. Deuston ikasi nuenean denbora libreetan edo klasea entzuten hari nintzen bitartean artxibo piloa igotzen nituen xD

EDIT: Hain gaizki al dago ba? Akatsen bat edo beste ikusi dut (atal batzuetan audio pixka bat desinkronizatu eta gero pero sinkronizatzen da, baina ez da ezer larria) baina ez desinkronizazio handirik (hau da, atal guztia sinkroniarik gabe egotea)
Atal gutxi batzuk ikusi nituen gainetik eta desinkronia txikia zegoen, audioa lehenago entzuten zen bideoa baino, eta nik arazo horrekin ezin dut ikusi :puppy2:

Bueno, ze egingo diogu ba. Desinkronia konstantea baldin bada, Virtual Dubekin atzera daiteke.