HARTZ TXIKI [MG][65/65]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 04a, 07:04:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Kaixo:

Pelikula jeisten saiatu naiz eta SF-tik ondo jeitsi da. Aurrena .dlc artxiboa deskargatu, jdownloader-en kargatu eta 5 zatiak ondo daude.

Saiatu berriz.

Mihiluze

Kaixo,
Link batzuk apurtuta daude, bai Jdownloader programarekin baita banan banan deskargatzen ere.
Zerrenda bat egiten saiatu naiz:

:tiroegin:
  30, 32, 36, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 45, 46, 47, 50, 55, 58, 59, 62, 63, 64, 65.

Eskerrik asko!!

zumarra


Mihiluze

Denak primeran, mila esker!  :osopozik:

hzulaika

Aupa lagunok!

Ez dakit itsutu naizen edo ez baina .dlc artxiboa ez det aurkitzen... aldaketekin jarri gabe geratu da? berriz igotzerik izango al da edo banaka saiatzen naiz?

Eskerrik asko benetan horri honetan lan egiten dezuten guztioi!!!

zumarra

Ea eguerdirako konpontzen dudan...

zumarra

Eguneratuta. Falta ziren atalak gehi .dlc artxiboa.

Ea ondo dagoen...

hzulaika

Aupa Zumarra!

Eskerrik asko bene benetan egindako lanagatik. Nik iada jeitsi ditut Hatz Txikiren kapitulo guztiak. Ala ere ezin dizut baieztatu denak ondo dauden zeren batzuk aurreko batean jeitsiak nituen...

Eskerrik asko horri honetan lana egiten dezuten guztioi eta euskeraz bizitzen jarrai dezagun

Mila esker!!!

zumarra


EHgaizka

Aupa, deskarga linka ez dabil. Zerbait egin dezakezue? Eskerrik asko

zumarra

Konprobatu dut eta ht.dlc izeneko artxiboa deskargatzen da. Gero, Jdownloader-en kargatzean, 11 atal ez daude eskuragarri baina beste 54-ak bai. Saiatu berriz.

Hauek falta dira: 01,09,12,15,17,18,23,26,27,54,60

Ahalik eta azkarren igoko ditut.

zumarra

Artxibo guztiak eskura berriz. .dlc artxiboa ere bai.

Gorka

2Shared loturak ez dabiz. MEGA-koak ondo dabiz. 2Shared-en dagozanak berriro igo zeinkiez?
Eskerrik asko

zumarra

Aipamenaren egilea: Gorka  Noiz: 2017ko Apirilaren 02a, 13:58:56
2Shared loturak ez dabiz. MEGA-koak ondo dabiz. 2Shared-en dagozanak berriro igo zeinkiez?
Eskerrik asko

Denak MEGA-n eskura.  :cool2:  .dlc artxiboa ere bai.

Gorka