KALIMERO [SF][11/52]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 05a, 15:16:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

KALIMERO
DENBORALDI BAKARRA


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Calimero
Produkzio Urtea: 1974
Denboraldia: 1
Atal kopurua: 52
Egoera: Bukaturik
Emisioa Euskal Herrian: Etb3

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVBrip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 21 Min.
Tamaina: 220 MB
Bideoa: DivX 1100 Kbps 640*480 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 5 urte+



            
(OHARRA: Arxiboak .7z formatoan daude eta 7zip programarekin deskonprimitu behar dira. Pasahitza: ab)            

Spoiler

zumarra

Serie hau pasa didate. Nik ez daukat. Gainera Rapidsharera igota dago eta ia ezinezkoa da deskargatzea. Iruditzen zait laister kadukatu egingo dela...

Taichisan

Aupa! Ba uste dut nik aspaldi igotakoak izango direla, dena den nik 38 ditut guztira, lehen telesaila osoa nuen baino disko gogorrean izan nuen arazoagatik 10 bat atal fulminatu zitzaizkidan...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Godelet

G o d e l e t

garazi

Kaixo, jeisten saiatu naiz baño iñalak inda eztut asmatzen. Nola in beharra dut?

burrundaie

Lehendabizi jaitsi nahi duzun atalaren gainean klikatu. Zerbitzariaren web orrian "direct download link" jartzen duen tokian (oso letra txikian berau) klikatu. Aldez aurretik 7Zip programa eduki behar duzu. Solidfilesen ikurraren azpian ikusiko duzu non jaitsi dezakezun. Behin artxiboa jaitsita, saguaren eskuineko botoiarekin klik egin eta gero aukeratu "atera hona". Berehala pasahitza eskatuko dizu, orduan ab idatzi eta kitto.
Arazoren bat izanez gero, galdetu lasai.

garazi

Eskerrik asko! batzuk jetsi ditut, baño beste batzuk eztit utzi jeisten; 4, 7, 8 eta 10a (archivo dañado o corrupto)

StarKillerNFS