HIRUKIAK [MG/GD][104/104]

Sortzailea zumarra, 2012ko Martxoaren 05a, 19:16:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

.dlc artxiboa ere eskura.  :threat:

Bihar

Ufa!! Milesker.
Atzo izorratu zitzaigun Hirukiak eta beste serie eta filmak genituen diska gogorra (lan gehiegi :) ).
Barriro jaitsi behar ditut danak.
Eskerrik asko egindako lanagatik!!!
a/e/mule bitzrtez partekatzen genituen orain arte, eta halaxe egiten jarraituko dugu!!!

Quan

Eskerrik asko!! Etxean disfrutatuko du gure gizontxuk

zumarra

Disfrutatu eta beste zeozer falta dela konturatzen bazarete, abisatu, mesedez!!!!!

aizkorri

Egun on Zumarra,

Hirukiak telesaileko atalak jaisten hasi naiz baina batzuk ez daude eskuragarri. 15, 18, 20, 21, 22, 29, 30, 33, 34, 35, 37, 38, 48 eta 50 atalekin arazoak izan ditut. Ahal izango bazenu, botaiezu begirada bat mesedez.

Eskerrik asko aldez aurretik!!

zumarra


burrundaie

Lasai Zumarra, dagoeneko denak berrigota!!! :pailazo:

zumarra

Beno.  Eguerdian igotzen utzi ditut eta dagoeneko igota. Aurrerago behar badira, hortxe egongo dira eta erabiliko ditugu.  :agurtu:

karlosmolinuevo

Arrastion. Hirukien "Enperadorearen jantzi berria" ari nintzen lantzen klaseko umeekin eta "classroom-en itsatsi nuen zuenetik jaitsitako kapitulua. Zoritxarrez kapitulua ez dago osorik eta umeek kriston txapa ematen dostie ea osorik ipini ahal dudan. Zumarra, kapitulua osorik lortzerik bai? Eskertuko nizuke. Izan ondo.

zumarra

Hemendik jeitsi dut atala eta osorik dago. Bakarrik hasierako kanta falta du baina nik dudan bertsio bera da. Duela 10 urteko kontua da hau. Bere garaian atalak 200 mb. baino gutxiago okupatzeko edo kalitatea jeitsi edo hasierako kanta (opening) moztu egin behar zen. Nik bigarren hau aukeratu nuen eta lehenengo atala izan ezik, beste guztiek opening-a falta dute.

karlosmolinuevo

 :kolpe:Sentitzen dut, Zumarra. Arrazoia dekozu. AVI formatoan igo nuen eta pisuaz ez zidan osorik onartu. Parkatu molestia eta eskerrik asko.

Josu Etx

Hurrengoak daude erorita:

15, 18, 20, 21, 22, 29, 30, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 50, 78, 79, 91, 94

Norbaitek igo ahal balitu eskertuko nuke

Josu Etx


Arsenicum

Nik dauzkat. Igotzen jarriko ditut atalok.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Igo ditut eta aldatu ditut estekak.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.