Nafarroako gobernuak ETB Iruñerrian ikusi ahal izateko hedagailua kendu du

Sortzailea baronluigi, 2012ko Martxoaren 08a, 22:33:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi


jonnydbz

Nire doluminak nafarrei... Nafarroan ETB beste nolabait pirateatu beharko dute, ilegalitatearen baitan...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

mangaka euskalduna

orain lehen bezala ikusi beharra daukagu etb analogikoaren bidez. Banekien lehenago edo beranduago kenduko zutela, baina ez nuen uste hain gutxi iraungo zuenik!

Aju

Aipamenaren egilea: mangaka euskalduna  Noiz: 2012ko Martxoaren 25a, 21:21:07
orain lehen bezala ikusi beharra daukagu etb analogikoaren bidez. Banekien lehenago edo beranduago kenduko zutela, baina ez nuen uste hain gutxi iraungo zuenik!
Ez dut ulertzen.

Kanal analogikoak kendu zirenean Nafarroa ETB gabe geratu zen, ez?. Baina gero EAk jarritako diruari esker berriro zeneukaten ETB. EAk jarritako (eta duela gutxi kendutako) ETB hori zer zen? Analogikoan ala TDTan?. Nik analogikoa zela ulertuta neukan, eta orain ezer ez dagoela, baina zuk diozunaren arabera badirudi oraindik analogikoa daukazuela.

mangaka euskalduna

Duela gutxiko antean horri esker digitalean ikusi genezaken etb, hala ere lehenago etb ikusi ahal genuen analogikoan. Analogikoan kate guztiak kendu zituzten etb izan ezik.

burrundaie

Suposatzen dut ETB-1 bakarrik duzula aipagai. Hau da, gaur egun Nafarroan ETB-3 ezin dela ikusi ez analogikoan ezta digitalean ere... Hala oker nago?

mangaka euskalduna

etb 1 eta 2 ikus ditzaket baina, euskaaraz bai bakarrik etb1 ikus dezaket, eta beraz oporretan noanean iparralderago etb3 dosi handi bat hartzen dugu familia osoak.

Aju

Aipamenaren egilea: mangaka euskalduna  Noiz: 2012ko Martxoaren 25a, 21:38:43
Duela gutxiko antean horri esker digitalean ikusi genezaken etb, hala ere lehenago etb ikusi ahal genuen analogikoan. Analogikoan kate guztiak kendu zituzten etb izan ezik.
Ok, ok, orduan EAk TDT bidez jarri zuen. EAk jarri zuenean ETB1 eta ETB2z gain ETB3 eta ETBK ere bazeneukaten, ez?. Joder, ez dago eskubiderik, euskera dela-eta da guztia. Pena da euskara nondik datorren jakin eta horrela ibiltzea.

mangaka euskalduna

ez digitalean jarri zutenean ere bakarrik etb1 eta 2 bakarrik ikusi nezaken, baina erabilgarriagoa zen ez baitzinen digitaletik  analogikora aldatzen ibili behar etb ikusteko.

burrundaie

Intereconomia ikusteko ez duzue arazorik ezta? Euskaldun hauek beti kexan!!!

mangaka euskalduna

zer egin bestela? etb kendu digute ta ez da gelditzen gauza askorik telebistan ikusteko, beraz telebistaz kexatu behar!

burrundaie