Vickie Vikingoa - Pelikula

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Abuztuaren 01a, 15:25:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Bueno, ba gaur goizean eroskira joan naz, XBOX-arena egia zan edo ez ikustera eta ez zegoernez bere arrastorik, ba "Vickie Bikingoa" ikusi dut, pelikula ta erosi egin dut. Eta Dragoi bolako 3 dvd ere ikusi ditut kaxa gorrietan zeudenak. Horrek ez ditut erosi, 15 ? bakoitzak balio zuten, 6 kapitulu dvd bana.

Vickieren kanpoko kaxan Vickie Bikingoa jartzen du, eta barruan pelikulan, Wickie Bikingoa.

Zelan izanngo da era zuzena?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Izatez Wickie da, baina hemen Vickie deitu zitzaion, eta ETBk berak ere teletextoan Vickie deitzen dio

Arsenicum

Eske dvda etbrena da eta Kanpoan Vickie Bikingoa dau jarrita eta Barruan dvdaren menuan Wickie Bikingoa. Eurek bez ez dakidie zelan da antza danez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

ni Erik el vikingo bajatzen nabil emulen.Aupa ni!!!

matexoman

Kaixo, Vickyren dvd-a lortu nuen lehengoan eta bukatu dut ripeoa, 1.3Gb koa. Zer egin beharko nuke igotzeko. Nahi baldin baduzue.

Aju

Aipamenaren egilea: matexoman  Noiz: 2010ko Maiatzaren 13a, 09:00:08
Kaixo, Vickyren dvd-a lortu nuen lehengoan eta bukatu dut ripeoa, 1.3Gb koa. Zer egin beharko nuke igotzeko. Nahi baldin baduzue.
Ba zeuk esan beharko zenuke nola konpartitu nahi duzun, emule edo megaupload bidez.

matexoman

Berez nere ordenagailuan det, nahi duena emuleren bitartez jeisteko, izena "Vicky bikingoa_DVDRip (Basque)_xvid_mp3_by_Ciscoman.avi"
Eta megauploadez nahi baduzue, esan mesedez nola egin ez bait det inoiz horrela zerbait igo. Baina emulez nahi izan ez gero, normalean ordenagailua beti piztuta egoten da, semeetako bat itzaltzen ez badu.

matexoman

Beste lagun bat ere badu bere ordenagailuan jarrita. Nahi baldin baduzue nere legun hori jarri dezake bere webean pelikula zuek jeisteko eta gero zuek megauploaden jarri.

Nahi duzuen bezela.

AKET

Aupa, filme hau lortu naiko nuke,  zure lagunaren weba jartzen baduzu asko eskertuko nizuke, (nik ere ez daukat megauploadeko kontua.)

zumarra

Kaixo:

Vickie Vikingoa pelikula helbide honetan dago, beste 108 pelikulekin batera:

http://marrazkiak.uuuq.com/Pelikulak.html

Eskuminak

txapelzuri

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2010ko Maiatzaren 31a, 19:53:21
Kaixo:

Vickie Vikingoa pelikula helbide honetan dago, beste 108 pelikulekin batera:

http://marrazkiak.uuuq.com/Pelikulak.html

Eskuminak


eskerrik asko helbideagatik