Dragoi ehiztaria (2012) (Patxi Barko) [576p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea burrundaie, 2013ko Irailaren 15a, 11:59:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Google Driven igota dagoen bertsioa. Oraintxe gogoratu naiz, ni azaltzen ari naizen arazoa lehen neukan TDT grabagailuan Pendrive batekin grabatzerakoan gertatzen zitzaidala: Datuak ez zituen ondo grabatzen eta "saltotxo" edo "tiroiak" nabaritzen ziren une oro.

burrundaie

Ba nik beste bertsiorik ez diat. Egia duk halako salto ttikiak nabari direla, baina ez diat uste hainbesterainokoak direnik. Pelikula ondo ikusi zitekek.

zumarra

Ez dakit, ba. Neria ondo ikusten dela iruditzen zait. Probatu deskargatzen Mega-ko bertsioa eta esan...

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2014ko Urtarrilaren 15a, 06:37:54
Ba nik beste bertsiorik ez diat. Egia duk halako salto ttikiak nabari direla, baina ez diat uste hainbesterainokoak direnik. Pelikula ondo ikusi zitekek.

Tamalez ni oso maniatikoa naiz kontu horietan xD :beldur:

burrundaie


xbartola

Egin BAT! Egin ZUK!! Eta BATZUK izango gara!!!

EHgaizka

Kaixo! Driveko estekak errorea ematen du. Badu norbaitek konpontzeko modurik? Asko eskertuko nuke!

Eskerrik asko eta ondo izan

burrundaie


burrundaie


Olibares99


arrakala

Berrigota, MEGA-n online ikusteko moduan. Topatu dudan bertsioak zati batzuk gazteleraz dauzka, ez dut azpititulurik topatu zati horientzat.. ez dakit bere garaian etb1-en botatzeko zati horiek azpititulatu edo bikoiztu ote ziren...

Bertsio honek behintzat gaztelera hutsean dauzka zati horiek. Baten bat azpitituluak sortzera animatzen bada, primeran!