MALEN ETA XAGUTXOAK (1998)

Sortzailea zumarra, 2012ko Maiatzaren 04a, 19:35:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

MALEN ETA XAGUTXOAK


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: Cirkeline - Storbyens Mus
Produkzio Urtea: 1998
Produktora: 
Nazionalitatea: Danimarka
Emisioa Euskal Herrian:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDRip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 57 min.
Tamaina: 665 Mb
Bideoa: Divx5 - 352*288 - 4:3
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 3 urte+




https://mega.nz/file/ixE2nCBC#QjOg5UwPTP3JPjEkjHTDyz9h_G1kR-6jR4ciKkiDyNc

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Ekainaren 12a, 13:35:13
FL-tik MF-ra mugituta. Ahal baduzue beste batera ere igo. Eskerrik asko.

Nire kontu.

zumarra

Aupa Burrundaie:

Oso ondo. Berez, beste lau pelikula ere badaude MF-n bakarrik. Denbora eta gogoa baduzu igo beste batera:

Kiriku eta basapiztiak
Kiriku eta sorgina
Lemony Snicketen zoritxarreko gertaera
Marrazomutil eta Lanabeskaren abenturak


Niri 70 pelikula inguru falta zaizkit igotzeko (gehienak RS-n bakarrik daude eta, besteak, zerbitzari bakar batean daude).

burrundaie

Nire martxan, ahal dudana egingo diat. Gehiago lagundu nahiko nikek, baina tira...

zumarra

Gehiago??? Orduan SuperBurrundaie izango zinateke!!!!

zumarra

Aupa Burrundaie: Dagoeneko MF-n dauden pelikula horiek file-upload.net -era igo nahi ditut baina ez dut asmatzen erregistratzen (gazteleraz jarri dut) Datuak sartu bai baina "error" ematen dit.

Nola egin behar zen erregistratu ahal izateko? Eskerrik asko.

burrundaie

Lehengo eta behin esan behar diat atzo ez nuela lortu ezer igotzerik FILE UPLOAD-era. Ez zekiat zerbait puntuala izan zen edo mega kopuru batetik aurrera pilatuz gero errore ematen duen. Gero, etxera iristen naizenean proba egingo diat (atzo, azkenean, hiru pelikula igo nizkian baina beste zerbitzari batera). Hasieran niri ere kostatu zitzaidaken erregistratzea, halako batean, pasahitza maiuskulaz jarrita, asmatu egin nian. Gauean komentatuko diat gehiago...

zumarra

Ok. Ni ere saiatu naiz pasahitza maiuskulaz jartzen baina alferrik. Bestela fileswap?. Esan baten bat eta jadanik MF-n bakarrik dauden 8-10 pelikula horiek hara igoko ditut.

burrundaie

Dagoeneko etxean nitxok eta badirudi FILE UPLOAD arazorik gabe dabilela. Beste zerbitzari itxura onekoak hauetxek dituk: BZLINK, FILESWAP eta UPLOADMB. Eta honetaz ari garela, dagoeneko Euskaltel dugunok bazeukagu PUTLOCKERREN sartzea.

burrundaie

Agian insistitzea duk kontua. Nik hala egin nian eta halako batean onartu egin zidaken. Esaten denez, artxiboak ez dituk ezabatzen FILE UPLOADen... auskalo! Nire ustez merezi dik saiatzea kontua irekitzen, badaezpada ere...

Godelet

G o d e l e t

burrundaie


StarKillerNFS


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.