Asterix - filmografia (9/10) [MEGA] [ONLINE]

Sortzailea zumarra, 2012ko Apirilaren 30a, 17:28:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

#15
Filmografia ordenatuta eta film guztiak online eskuragai.

Galiarra, etb3 ko nahieratik hartu dut. Kalitate hobea zuen.

Aju

#16
Orain Asterixen harian mugimendua ikusi dudala... Bere egunean lehen 5ak HDen egin nituen. Igotzera noa.

Bide batez, 2006an Asterix eta Vikingoak pelikula atera zuten. Beti izan dut zalantza ea euskaraz bikoiztua izan zen ala ez. Taichisani galdetu beharko.

EDIT: Josu, hemen lehen 5 pelikulak HDn.

arrakala

Asterix eta edabe magikoaren sekretuari 1080p bertsioa gehitu diot

Artzaik

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Abenduaren 29a, 18:41:15Orain Asterixen harian mugimendua ikusi dudala... Bere egunean lehen 5ak HDen egin nituen. Igotzera noa.

Bide batez, 2006an Asterix eta Vikingoak pelikula atera zuten. Beti izan dut zalantza ea euskaraz bikoiztua izan zen ala ez. Taichisani galdetu beharko.

EDIT: Josu, hemen lehen 5 pelikulak HDn.

Eskerrik asko. Beste filmak 1080p-n norbaitek ditu?

Eskerrik asko

jontxutaumeak

Gabon denoi, umearekin txikitako nire filmak ikusi nahian asterix eta obelisen pelikulak ikusi nahi ditut, lehen pelikulak HDn zeuden MEGA-ko esteka hutsik dago. inork igotzeko aukera dauka?

Eskerrik asko!

arrakala

Iepe! Ajuk egindako HD muntaiak konprimitzen eta Megara igotzen ari naiz. Oraingoz lehenengo hiru filmen HD aukerak gehitu ditut, egun hauetan gehituko ditut gainerakoak. Segi bizkor!

arrakala

Lixto, Asterixen filmografia osoa HDn ere eskura. Eskerrik asko HDra pasatzen egindako lanagatik, Aju!

petpunk


jontxutaumeak

Eskerrik asko arrakala eta administratzaile guztiei. Ea umeei gustatzen zaien :P

Jabarro

#24
Eskerrik asko film hauek HDen igotzeagatik.
Norbaitek edukiko ahal luke film hauentzako gaztelerazko audioa? ez dut inon aurkitzen. Sinkronizatezen saiatu naiz baina foro honetan igotako releaseen gaztelerako audio beharko nuke

txosky

Kaixo,
Ezteka ez dabil, norbaitek pelikulak igo leikez mesedez?

Mila esker!

Aju

Kaixo, zein(tzuk) izorratu d(ir)a? Ze lehenengoan ondo dabiltza behintzat.

pitu002