Kiriku Eta Sorgina - Kirikou et la sorcière (1998) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea zumarra, 2012ko Maiatzaren 03a, 14:50:24

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

KIRIKU ETA SORGINA  -  KIRIKOU ET LA SORCIÈRE (1998)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Frantzia
Generoa: Animazioa, Haurrentzakoa, Abentura
Urtea: 1998
Zuzendaria: Michel Ocelot
Sinopsia: Karaba sorginak Afrikako bihotzean dagoen herrixka haren menpe du. Herri osoak sorginari beldur dion bitartean, Kiriku haurtxoa da sorginari aurre egiten ausartzen den bakarra. Haurrak sorginaren mendi debekaturaino bidaiari ekingo dio eta bidean sorgina garaitzeko modua bilatuko du.



Bideoaren ezaugarriak (1. Aukera): [ONLINE]

Iraupena: 1h eta 14m (74min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 5GB
Erresoluzioa: 1808x1080 (1080p)
Esteka (MEGA)
*Bideoa online ikusten bada, erdian eten daiteke Mega-k dituen mugen ondorioz, beraz bideoa jeistea gomendatzen da.


Bideoaren ezaugarriak (2. Aukera):

Iraupena: 1h eta 14m (74min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 638 MB
Erresoluzioa: 480p
Estekak (Mediafire)
Estekak

zumarra


Josu Etx

Film hau kalitate onean, HD-an alegia, bilatzen aritu naiz euskarazko audioa txertatzeko baina ez dut aurkitzen (emule estaka aurkitu dut baina ez daukat emulerik) norbaitek badaki non aurkitu?

loidi1999

#3
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Otsailaren 24a, 12:08:39
Film hau kalitate onean, HD-an alegia, bilatzen aritu naiz euskarazko audioa txertatzeko baina ez dut aurkitzen (emule estaka aurkitu dut baina ez daukat emulerik) norbaitek badaki non aurkitu?

Torrent bat aurkitu dut, bertatik jaitsi zenezake. 1080p BluRay kalitatean dagoela dio eta ia 7Gb ditu.

Spoiler

Josu Etx

Aipamenaren egilea: loidi1999  Noiz: 2019ko Otsailaren 28a, 21:20:13
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Otsailaren 24a, 12:08:39
Film hau kalitate onean, HD-an alegia, bilatzen aritu naiz euskarazko audioa txertatzeko baina ez dut aurkitzen (emule estaka aurkitu dut baina ez daukat emulerik) norbaitek badaki non aurkitu?

Torrent bat aurkitu dut, bertatik jaitsi zenezake. 1080p BluRay kalitatean dagoela dio eta ia 7Gb ditu.

https://www.openpirate.org/torrent/6635436/Kirikou.Et.La.Sorciere.1998.1080p.BluRay.x264-MySiLU

Milesker, gutxi barru igoko dut.

Josu Etx

1080p Bertsioa igota.
Nire haurtzaroan haran sorginduaren bila-rekin batera gehien ikusi nuen filma da kiriku. Txikitan (normala den bezala) ikusteko gai ez nintzen sakontasuneko gaia duen filma da, haurra nintzenean asko maite nuena eta orain ikusita ere, asko gustatu zaidana.

Arsenicum

Eskerrik asko laguntzearren loidi. Orain behar ez denez, spoiler kutxa barruan sartu dut.
480pkoaren tamaina aldatuta 5GB jarrita zegoen.

Nik ez dut ikusi. Ea egunen batean ikusten dudan. 6,9 ematen dioten filmaffinityn.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.