AEM FANDUBS

Sortzailea Taichisan, 2006ko Abuztuaren 17a, 12:54:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok, azkenean lortu egin dut bikoziketari asko aurkitzea gaztelaniaz behintzat bikoizteko....

Beste postetan agertu ziren ICAROHELO edo ENVYHIKARI, team-ren bi kide bakarrik dira baino estatu osoko ia 17 pertsona gaude, eta horiantxe 3 proiektu ditugu burutzen:



1-Digimon Savers(telesaila) Bikoizketa zuzendaria: Taichisan



2-Bleach(telesaila) Bikoizketa zuzendaria: Icarohelo



3-Father of the pride(telesaila) Bikoizketa zuzendaria: Icarohelo



3.hori esan dezakegu geure lehengo proiektu ikaragarria izango dela, horain bikoizketa eta mezkla lanetan gabiltza baino irailean (uste dot) atal pilotua agertuko da...



Laster arte
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

717

#1
Ni bikoizteko prest nago ^^

Fandub baten zuzendaria, bikoizlea, ajustadorea, itzultzailea eta masterizazioaren esperientzia dut, baita pare bat bikoizketa konkurtsoen irabazketa eta irratian 2 urtez lokutoraz jardutearen esperientzia.
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


jonnydbz

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

:xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

717

XDDDDDDDDD zuk ere apuntatu nahi, jonnydbz?
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Arsenicum


Baie Taichisanen mezua ez da dala urte batekoa?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

717

ez dakit, baina bazpare.... XD
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Taichisan

Jujujuju bikain 0717,baneukan ni gogoa euskarazko bikoizketei argi emateko gogoaXDDD, bikain baino bikainagoa^^ laster egingo dugu Take-ren bat probak egiteko, inoz euskaraz ikuzi ez den materialak hartuta, ados zaudete?

P.D:Berdin du urte bat baino gehiago izana post honetatik, azkenean honetarako balio egin du antza jejejeje
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

717

jejeje, ederki! Zain naukazu! ^^
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?