DBZko OVA (marrazki luzemetraia) berria 2013an

Sortzailea Aju, 2012ko Uztailaren 10a, 16:20:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba antza denez datorren urtean OVA berria aterako dute. Protagonistak Goten eta Trunks izango dira, eta umeak direneko garaian kokatuko da (Boo hil eta gero, beraz Zren garaiaren barruan). Akira Toriyamak berak egingo omen du, ea portatzen diren, ze atera dituzten azkenak Dragoi Bolaren izatetik oso urrun zeuden.

Eta ez da lehen aldia serie berri bat egiteko aukera irakurtzen dudala.

jonnydbz

Toriyamak egin baino, bakarrik parte hartuko duela uste dut. Hala ere, ez dut ezer onik espero horrekin ere.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Uztailaren 10a, 18:50:24
Toriyamak egin baino, bakarrik parte hartuko duela uste dut. Hala ere, ez dut ezer onik espero horrekin ere.
Neuk ere ez.

Azken urteetan atera dituzten pelikula guztietan somatu dut originaltasun falta itzela, eta benetako Dragoi Bolatik oso urrunduta zeudela. Blue Dragonen tankera itzela zeukaten.

Eta marrazkiaren estilo aldaketak ere ez dio batere mesederik egin nire ustez, infantilagoa ematen du. Baina lehen honekin eta honekin aurkitu naiz, eta gustatu zait; marrazkia eguneratzera bakarrik limitatu dira, estiloa dexente errespetatuz.


Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Uztailaren 11a, 18:36:27
Irudi batzuk:
http://www.misiontokyo.com/noticias/10645/akira-toriyama-quotle-hemos-anadido-un-toque-moderno-quot
Horrekin ezin gaitezke fida, hauek irudi promozional batzuk baino ez dira; gero ikusi beharko litzateke nolako animazioa daukan filmak. DBKaiko openinga baino marrazki hobea izango al dute behintzat... Blue Dragon rolloa zeukaten.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Uztailaren 11a, 22:01:28
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Uztailaren 11a, 18:36:27
Irudi batzuk:
http://www.misiontokyo.com/noticias/10645/akira-toriyama-quotle-hemos-anadido-un-toque-moderno-quot
Horrekin ezin gaitezke fida, hauek irudi promozional batzuk baino ez dira; gero ikusi beharko litzateke nolako animazioa daukan filmak. DBKaiko openinga baino marrazki hobea izango al dute behintzat... Blue Dragon rolloa zeukaten.
Beno, egia da abestien marrazkien estilo aldatuta zegoela, baina hau da gaur egun Toriyamak duen estiloa (Blue Dragonen estiloa hain zuzen), eta diseinuak berak egiten baditu, hori izango da emaitza. Gainera, nire ustez, Kaik zuen honena abestien marrazkiak izan ziren.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Uztailaren 11a, 23:19:47
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Uztailaren 11a, 22:01:28
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Uztailaren 11a, 18:36:27
Irudi batzuk:
http://www.misiontokyo.com/noticias/10645/akira-toriyama-quotle-hemos-anadido-un-toque-moderno-quot
Horrekin ezin gaitezke fida, hauek irudi promozional batzuk baino ez dira; gero ikusi beharko litzateke nolako animazioa daukan filmak. DBKaiko openinga baino marrazki hobea izango al dute behintzat... Blue Dragon rolloa zeukaten.
Beno, egia da abestien marrazkien estilo aldatuta zegoela, baina hau da gaur egun Toriyamak duen estiloa (Blue Dragonen estiloa hain zuzen), eta diseinuak berak egiten baditu, hori izango da emaitza. Gainera, nire ustez, Kaik zuen honena abestien marrazkiak izan ziren.
Ez dut uste ukitu bera emango lioketenik (buru pixkat badaukate).

baronluigi

Shonen Jump aldizkariaren 40 garren urteurrena ospatzeko atera zuten ova bezalakoa izango dela iruditzen zait. Goten eta Trunks protagonista dituzten film gehienak oso infantilak iruditu izan zaizkit beti. Borroka latzik gabekoak (beti ere beraiek borrokan daudenean). Borroka serio hartu beharrean txorakeriak egiten aritzen dira beti eta horrek nire ustez eszenari tentsioa eta emozioa kentzeo dio.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Uztailaren 20a, 01:04:01
Shonen Jump aldizkariaren 40 garren urteurrena ospatzeko atera zuten ova bezalakoa izango dela iruditzen zait. Goten eta Trunks protagonista dituzten film gehienak oso infantilak iruditu izan zaizkit beti. Borroka latzik gabekoak (beti ere beraiek borrokan daudenean). Borroka serio hartu beharrean txorakeriak egiten aritzen dira beti eta horrek nire ustez eszenari tentsioa eta emozioa kentzeo dio.
Bai, oraindik gogoratzen naiz ze zaila izan zen Brolyri irabaztea eta hauek txiza egin zioten...

Oraingoan Toriyama tartean dago, eta esan zuen seriearen anbientazioa izango zuela pelikulak; beti somatzen izan dut anbientazio falta hori, ea gauza berdina ulertzen dugun anbientazioagatik.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

JosuLeeJou

Aupa!

Niri animazioa baino (hau be garrantzitsua da e, kuidau), geixau inportatzen jatena da bikoizketa. Ba al daki norbaittek Euskeraz bikoizteko asmorik badauen ala? Ta baiezkoa izatekotan, bikoizlari originalak edo "berriak"? Ze nik DBZKai kapitulu bat ikusi neban... ta... de verguenza (nire iritziz, noski). Askoz hobeto izango litzateke bikoizlari originalak kontratatzea edo... Bueno, hilda edo erretiratuta dauzenak izan ezik, noski. Aunke erretiratuta dauzenei ere "oferta"ren bat egin beharko litzaieke, badaezpada ere.


(Nitaz gogratzen zaretenei: Oin dala hile batzuk web honetan sartu nintzen, ta esan neuen zenbait material bilatu eta igotzen saiatuko nintzela. Denbora pasa da jada, ta ezin izan dot , biharra dala eta. Liburutegiko gauzak ezin izan dodaz aurkitu, eta Dragoi Bola kapituluak... bueno, ahal dodan heinean ondiño dekot igotzeko asmoa... Barkatu esperantza faltsuengatik).

Zer uste dozue zeuek bikoizketari buruz?

jonnydbz

Nire ustez ez da bikoiztuko, asko aldatu beharko da egoera horretarako.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#12
Aipamenaren egilea: JosuLeeJou  Noiz: 2012ko Irailaren 27a, 15:47:28
Aupa!

Niri animazioa baino (hau be garrantzitsua da e, kuidau), geixau inportatzen jatena da bikoizketa. Ba al daki norbaittek Euskeraz bikoizteko asmorik badauen ala? Ta baiezkoa izatekotan, bikoizlari originalak edo "berriak"? Ze nik DBZKai kapitulu bat ikusi neban... ta... de verguenza (nire iritziz, noski). Askoz hobeto izango litzateke bikoizlari originalak kontratatzea edo... Bueno, hilda edo erretiratuta dauzenak izan ezik, noski. Aunke erretiratuta dauzenei ere "oferta"ren bat egin beharko litzaieke, badaezpada ere.


(Nitaz gogratzen zaretenei: Oin dala hile batzuk web honetan sartu nintzen, ta esan neuen zenbait material bilatu eta igotzen saiatuko nintzela. Denbora pasa da jada, ta ezin izan dot , biharra dala eta. Liburutegiko gauzak ezin izan dodaz aurkitu, eta Dragoi Bola kapituluak... bueno, ahal dodan heinean ondiño dekot igotzeko asmoa... Barkatu esperantza faltsuengatik).

Zer uste dozue zeuek bikoizketari buruz?
Ondiño pelikula egin ez danean ezin dogu jakin hona helduko dan ala ez. Boom bat izaten bada (Coola edo Brolyn moduko gaizto erakargarri bat asmatzen badabe) entzute ona lortuko dau eta igual ETBren belarrietara heltzen da pelikularen existentzia. Dena den badagoz pelikula batzuk hona heldu ez direnak eta emailez komentatu neutzenean beraien existentzia esan dostien ez dagozela interesatuta. Gerora Kai erosi zeben. Batek daki. Nik frakasoa izan dan susmoa daukat, fuerte hasi ziren egunean Kairen bi atal eta Zren bi atal emititzen, baina Z berehala kendu ben eta gero handik hilabete batzutara larunbat gabetan maratoiak egiten hasi ziren; arrakasta daukon produkto bateri ez dotzazu hori egiten. Eta Kai be bertan behera geratu zan 3. emisioan. Uste dot gaur egun Dragoi Bolak ez daukola lehengo onarpena (en parte ETBren errua be bada emisioa gaizki gestionatzeagatik).

Bikoizketan ez badira ahots originalak mantendu ez da kapritxoagatik izan. Tartean bikoizleren bat hil da, dexente bikoizketa mundutik ospa eginda dagoz (adibidez Satan Txikiren ahotsa 1000 urte doa irratian eta ya GTn be ez zan egon, Cellen ahotsaren iloba foroan erregistratuta dago eta aspaldi utzi omen ban bikoizketa), jubilatuak ere pila bat dira (Yamcha, Rikum, Babidi...) eta gero Gokuren kasua dago, bikoizketan jarraitzen dau baina ez dauka eztarria trote askorako. Ondo legoke lehengoei deitzea, bai, baina ulertu behar da beraiek ez dabela gauza mitiko moduan ikusten eta ez dabela enpeñorik jarriko ahots originalak lortzeko; beraientzako ogia emongo dotzen bikoizketa bat da beste edozein serie den bezala, eta unean lanean dagozen bikoizleekin konponduko dira.

Cellen ahotsa kenduta beste berriak ez jatez gustatu. Nire ustez bikoizle berriek ez daukie lehengoen indarra, oraingo ahots guztiak berdinak egiten jatez.

JosuLeeJou

Lastima... DBZ-ren "benetako euskal jarraipena" ikusteko itxaropen gutxi edo bapez orduen... Benetan pena emoteozta... niretzat mitikoetatik mitikoena da DB eta DBZ. Baina bueno, aber hona heltzen dan, ta heltzen bada aber nola eiten dabien... Bestela ingeleraz edo japonieraz edo...  :( (Ta erderaz be aber zelan eiten dabien...)

Pena bat da ETB-k errespeturik ez izatia generazino oso bat "hezi" dauen seriearengan... Zer eingo otzagu...

Ta bikoizlari jubilatuei buruz diozuna... Niri "sonatze" ozta Z-ko Yamcharen ahotsak Kai-n Goku eiten dauela edo... Edo iguel alderantziz zan... Z-ko Gokuk Kai-n Yamcha bikoizten. Ta horretaz aparte, askotaz ez naz gogoratzen, Gohanen "voz de pito"-a bakarrik... Ahots hori tipikoa da usteot umeak eitteko ta holan.... baina Gohan da tio, ezin dotzazu ahots hori jarri... mesedez... jeje.


[Ointxe begiratuot, ta Vegetaren ahotsa berdina da (igual mantentzen den bakarra). Hori bai, hori aldatu ta ya imposible ikustea (bueno nik ezdot ikusi baina bueno...). Ta Z-ko Gohan, Kai-n Goku da. Asike Z-ko Goku Kai-n Yamcha izango da. (Gainera akordau ein naz Raditzen ahotsa Vaya Semanitako helduak eiten zeuela... jeje)]


Dana dala, nik usteot kasu berezi bezala bikoizlari originalei zeozer esan beharko litzaiekela, aber interesatzen jakien ero... Jodidute dau, badakit, baina amestea ez da ilegala... jeje.

Aju

Aipamenaren egilea: JosuLeeJou  Noiz: 2012ko Irailaren 27a, 19:57:49
Lastima... DBZ-ren "benetako euskal jarraipena" ikusteko itxaropen gutxi edo bapez orduen... Benetan pena emoteozta... niretzat mitikoetatik mitikoena da DB eta DBZ. Baina bueno, aber hona heltzen dan, ta heltzen bada aber nola eiten dabien... Bestela ingeleraz edo japonieraz edo...  :( (Ta erderaz be aber zelan eiten dabien...)

Pena bat da ETB-k errespeturik ez izatia generazino oso bat "hezi" dauen seriearengan... Zer eingo otzagu...

Ta bikoizlari jubilatuei buruz diozuna... Niri "sonatze" ozta Z-ko Yamcharen ahotsak Kai-n Goku eiten dauela edo... Edo iguel alderantziz zan... Z-ko Gokuk Kai-n Yamcha bikoizten. Ta horretaz aparte, askotaz ez naz gogoratzen, Gohanen "voz de pito"-a bakarrik... Ahots hori tipikoa da usteot umeak eitteko ta holan.... baina Gohan da tio, ezin dotzazu ahots hori jarri... mesedez... jeje.


[Ointxe begiratuot, ta Vegetaren ahotsa berdina da (igual mantentzen den bakarra). Hori bai, hori aldatu ta ya imposible ikustea (bueno nik ezdot ikusi baina bueno...). Ta Z-ko Gohan, Kai-n Goku da. Asike Z-ko Goku Kai-n Yamcha izango da. (Gainera akordau ein naz Raditzen ahotsa Vaya Semanitako helduak eiten zeuela... jeje)]


Dana dala, nik usteot kasu berezi bezala bikoizlari originalei zeozer esan beharko litzaiekela, aber interesatzen jakien ero... Jodidute dau, badakit, baina amestea ez da ilegala... jeje.
Kai ondiño erderaz be ez dago, ta egiten danean ahots DANAK izango dira berriak ze Madriden bikoiztuko da (Z Sevillan egin zan).

Dragoi Bola Zko Goku Nappa da Kain.
Dragoi Bola Zko Gohan GOku da Kain.
Dragoi Bola Zko Yamcha Kai bikoizten hasi baino ezebeza lehenago jubilatu zan eta ez ban ezer bikoiztu Kain.

Mantendu diren bakarrak oker ez banabil Vegeta, Kaito eta Ten Shin Han dira. Kuriosidade moduan, Raditz, Ginew eta Cellen jokoko narratzailea VSko gizon hori da eta Kain Dodoria eta Gero doktorea bikoiztu ban, hau da, nahiz ta bikoizle originala euki ez ben paper igualean ipini.