The legend of Korra

Sortzailea sandonew, 2012ko Uztailaren 20a, 13:36:15

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

sandonew

 Kaixo denoi,
Gauzatxo bat galdetu nahi nizueke:
Orain dela hiruzpalau hilabete atera zuten "the legend of Korra" seriea "Avatar, Azken Aire Maisua"-ren jarraipena. Uste dut ez dituela atal asko ere...

Zuen ustez serie hau epe laburrean euskarara itzuli & emititzeko asmorik izango al dute etb-koek? Edo denbora asko etxoin beharko dut serie hau euskaraz ikusteko?  :shrug:

Aju

Aipamenaren egilea: sandonew  Noiz: 2012ko Uztailaren 20a, 13:36:15
Kaixo denoi,
Gauzatxo bat galdetu nahi nizueke:
Orain dela hiruzpalau hilabete atera zuten "the legend of Korra" seriea "Avatar, Azken Aire Maisua"-ren jarraipena. Uste dut ez dituela atal asko ere...

Zuen ustez serie hau epe laburrean euskarara itzuli & emititzeko asmorik izango al dute etb-koek? Edo denbora asko etxoin beharko dut serie hau euskaraz ikusteko?  :shrug:
Espainian Avatar erosi zuen enpresa berdinak erosten badu, ETBri abisatzen badiete eta hauek dirua badaukate...

Kontuan izanda 4 bat urte daudela One Pieceren hurrengo atalak erosi nahian eta "diru faltagatik" ez dituztela erosten...

Batek daki.

sandonew

Beraz zaila ikusten duzu, ezta?

Aju

Aipamenaren egilea: sandonew  Noiz: 2012ko Uztailaren 20a, 14:33:23
Beraz zaila ikusten duzu, ezta?
Inork ez daki nola egiten duen lan ETBk. DBZKai antzeko gauza bat da eta erosi dute.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Uztailaren 20a, 16:47:18
Aipamenaren egilea: sandonew  Noiz: 2012ko Uztailaren 20a, 14:33:23
Beraz zaila ikusten duzu, ezta?
Inork ez daki nola egiten duen lan ETBk. DBZKai antzeko gauza bat da eta erosi dute.

Nere ustez DBZ kai orain 20-30 urteen tarteko adina daukan jendearen haurtzarako telesaila izan zenez, aintzanako arrakasta izango zutelakoan ekarri zuten. DBZ espainia osoan gazte jende guztiak ezagutzen duen telesail klasiko bat izan da beti, nahiz eta asko anime eta mangaren zaletu ez izan.

zubietap

Duela gutxi entzun dut "The Legend Of Korra"-ren bigarren liburua aterako dutela eta hirugarren bat ere egin nahi dutela, hau da, "Azken Aire Maisua"-ren atal kopurua bikoiztuko da. Lehenengo liburua itzultzeko dirurik ez badute, zaila ikusten dut beste bi osorik itzultzea.

jonnydbz

Ba niri Korrarena aurrekoa baino apur bat gehiago gustatu zait. Gogoa daukat bigarren liburua ikusteko, noiz aterako duten badakizue?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

sandonew

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2013ko Abuztuaren 18a, 21:58:46
Ba niri Korrarena aurrekoa baino apur bat gehiago gustatu zait. Gogoa daukat bigarren liburua ikusteko, noiz aterako duten badakizue?

Irailaren erdialdean ustedet  :keinu:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa