Telesaileen berrigoera plana (143/174)

Sortzailea zumarra, 2012ko Abuztuaren 02a, 20:06:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Ederki. Eskeintza eskertzen da.  :keinu:

Taichisan

Aipamenaren egilea: Bihar  Noiz: 2013ko Abuztuaren 26a, 22:17:58
Epa
Orain konexio ona dudala lanean, zerbait igotzeko eskaintza egin behar nuen, baina atzo izorratu zitzaigun diska gogorran zeuden serie danak. Beste diska batetan topatutako serieak igota daude jada.
Baina norbaitek badauka ezin igota baten bat, usb diska batekin gertura naiteke (Bilbon edo inguruan) eta kopiatu, nik igo ditzadan mega kontu batetara.


Ba nik ez daukat arazorik zugaz geratzeko, pendrive bat edo disko gogor bat uzteko eta ahal diren guztiak sartzea berrigoerak egiteko.
Ni Getxokoa nauzu, ordun nahiduzunean ;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Bihar

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2013ko Abuztuaren 27a, 17:02:06
Ba nik ez daukat arazorik zugaz geratzeko, pendrive bat edo disko gogor bat uzteko eta ahal diren guztiak sartzea berrigoerak egiteko.
Ni Getxokoa nauzu, ordun nahiduzunean ;)
Oso ondo!!! Ea astelehenetik aurrera gera gaitezkeen. Ze ordutegi datorkizu hobeto? Goizez edo arratsaldez? Behin ikastola hasita, 9an, niretzako hoba goizez. Datorren astean antzeko-paresido goizez edo arratsaldez.
Diska gogorra nik eramango dut, horrela ez gara barriro geratu behar bueltatzeko (gehio hartzeko bai, noski).
Pentsatu zer emango didazun eta behar dan tokian jarri, inor gehiagok egin ez dezan.