Kim dotcom en etxearen aurkako sarekada bideoan

Sortzailea baronluigi, 2012ko Abuztuaren 09a, 23:32:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

http://www.youtube.com/watch?v=pMas0tWc0sg&feature=player_embedded

Bideo honetan, poliziak garraiatzen zituen helikoptero baten grabaketen eta Kim beraren azalpenen bitartez Kim Dotcom en etxearen aurkako redada nola gauzatu zen azaltzen zaigu.

Bideoan diotena ulertzeko Ingeles maila dexentea edukitzea beharrezkoa da. Saiatuko naiz pixkanaka diotena itzultzen. Momenturen baten diotena ulertzen ez baduzue, esan hemen une horren minutu zehatza eta diotena euskaratzen saiatuko naiz.

Droga trafikatzaile bat harrapatzen hari direla dirudi. Erabat neurriz kanpokoa nire ustez

Taichisan

Ez nago flipatuta hau ikusita, tamalez badakigulako zeri egiten diolako eta mesede, horregatik daukagu dakagun kriston arazo finantzieroa... gazteleraz dioten bezala "poderoso caballero don dinero"... Dot Com delako tipoak sekulako dirutza lortu zuen bai, ta sekulako ganantzialak ere, horregatik ez da arraroa ikustea diruduna dala, bere kideen antzera, eta gauza da, nire ustez berak, edo mediafire edo ta serbitzari bat egiten edo eraikitzen duen inork ez dela ezta pentsatu ere errudun ahien bezeroek igotzen ala igotzen ez dutenez... eta listo. Egiteko modu honek ikusten du nondik norakoak dauden, hau ez dute sekula egiten Droga saltzaile eta arma trafikatzaileekin, azken finean gobernuekin egiten dutelako negozioa.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!