ABALLAY [GD] (2010) (Pablo Cedrón, Nazareno Casero)

Sortzailea burrundaie, 2012ko Abuztuaren 25a, 20:26:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

ABALLAY








FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: Aballay, el hombre sin miedo
PRODUKZIO URTEA: 2010
IRAUPENA: 100m.
AKTOREEN BANAKETA: Pablo Cedr�n, Nazareno Casero, Claudio Rissi, Mariana Anghileri (AKA Moro Anghileri), Lautaro Delgado, Gabriel Goity, Horacio Fontova, Luis Ziembrowski
ZUZENDARIA:Fernando Spiner
HERRIALDEA: Argentina


SINOPSIA

Aballay gautxo lapur, erretxin eta hiltzailea zen, baina ume baten begiradak erabat aldatu zuen. Gizon bat hiltzen ari zela, haren semearen begietan izua ikusi zuen eta, egindakoaz jabetuta nahasmena eta beldurra sentitu zituen.


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVBRip
TAMAINA: 1,42 GB
BIDEOA: 1839 Kbps/640x360/16:9/XviD
AUDIOA: 224Kbps/48,0 KHz/16 bits/bi kanal/AC3
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ





Esteka (GDRIVE)
Esteka (GDRIVE)


Godelet

horra hor gure Burrundaie!
Eskerrik asko, mutil!  :bow:
G o d e l e t

burrundaie

Benetan eskertzen duk eskerrak ematea. Uste diat denok (ni barne, noski) ohitura onak galtzen ari garela. Eta, izan ere, hain gutxi kostatzen da....

zumarra

#3
Ados nago.

Hala ere, FU-tik jeitsi dut eta EHE ez dit onartzen pasahitza bezala... MF-rekin berdin...

Godelet

G o d e l e t

burrundaie

Aipamenaren egilea: Godelet  Noiz: 2012ko Abuztuaren 25a, 22:32:55
FUtik ez dabil, ez. Baina MFtik bai.  :baibai:

Oso gauza arraroa duk! Niri ere errorea ematen zidak, baina bi zerbitzarietara batera igo dizkiat artxiboak Fileuploader erabiliz. Berriro saiatuko nauk.  :ahozabal:

burrundaie

FU dagoeneko konponduta eta jaisteko prest. Zergatik lehen ez zuen behar bezala egiten? Batek zekik! Nik, behintzat, batere arrastorik ez zeukat. Beste misterio bat zerrenda luzeari gehitzekoa. Martxa honetan, Iker Jimenezi deitu biharko ziyu!!!

zumarra


baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Abuztuaren 26a, 00:37:11
FU dagoeneko konponduta eta jaisteko prest. Zergatik lehen ez zuen behar bezala egiten? Batek zekik! Nik, behintzat, batere arrastorik ez zeukat. Beste misterio bat zerrenda luzeari gehitzekoa. Martxa honetan, Iker Jimenezi deitu biharko ziyu!!!

Zerbitzaria eskaerez beteegia egongo zelako. Kopuru handiko bisitak jasotzeko zerbitzariek oso prestaturik egon behar dute, eta horrek dirua balio du. Askok ezion diote horri aurre egin.

burrundaie

Bai, baina azken arazo hau ez zegoen jaitsieran, artxiboak arazorik gabe jaisten baitzituen, arazoa 7zip.etik deskonprimitzeko unean azaltzen zen. Arrazoia ez.dakit ba nik...

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Abuztuaren 26a, 15:10:41
Bai, baina azken arazo hau ez zegoen jaitsieran, artxiboak arazorik gabe jaisten baitzituen, arazoa 7zip.etik deskonprimitzeko unean azaltzen zen. Arrazoia ez.dakit ba nik...

Fitxeroen korrupzioa orduan. Putlocker ekin adibidez gertatu ohi da. Ez dakit zergatik baina jaisterako orduan fitxeroak ez dira osorik jaisten, jaisteko erabiltzen dugun programak osorik jaitsi direla badio ere.

burrundaie

#11
2Sharedetik ere eskuragarri :irri:

burrundaie


Arsenicum

Aupa,

Jdownloaderren jarri dot jaisteko eta fitxeroen izena Al eta Anton da.

Nahastuta egongo da Mega-rako esteka?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie