ANTZINATEKO HIRI GALDUAK (PIRAMIDEETAKO IBAR MADARIKATUA) (2006)

Sortzailea burrundaie, 2012ko Abuztuaren 27a, 23:00:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

PIRAMIDEETAKO IBAR MADARIKATUA








FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA:  THE LOST CITIES OF THE ANCIENTS: THE CURSED VALLEY OF THE PYRAMIDS
PRODUKZIO URTEA: 2006
IRAUPENA: 50 m.
ZUZENDARIA: Mark Everest, Aidan Laverty, Martin Wilson
EKOIZTETXEA BBC
HERRIALDEA: ERRESUMA BATUA


SINOPSIA

Tucume piramidearen hiriburua Hego Amerikako piramide multzo handiena da. Hau, mendi sakratu baten inguruan eraikitako 26 eraikin eskergak osatzen dute, Peru iparraldeko kostaldean. Orain dela gutxi arte, inork ez zekien nork eraiki zituen eraikinok, ezta nortzuk bizi izan izan ziren bertan edo zergatik abandonatu zuten hiri harrigarri hau. Leku hartan azken aldian egindako azterketek, aldiz, datu ikaragarriak uzten dituzte agerian...


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: DVBRip
TAMAINA: 732 MB
BIDEOA: XviD/ 1757 Kbps/640x480/4:3
AUDIOA: 224 Kbps/48,0 KHZ/16 bits/bi kanal/AC3
ARDURADUNA: BURRUNDAIE
HIZKUNTZA: EUSKARA
AZPITITULUAK: EZ




ZUZENEAN IKUSTEKO











Godelet

G o d e l e t

zumarra

Eeee..."Piramideetako" ez da? bi "e"-kin?

Eta "Aintzinateko" hitza ez dut topatu inon. "Aintzinako" dela uste dut. Ez naiz filologoa, ordea, eh? Norbaitek seguru ba al daki?

burrundaie

#3
Lehengo zatian arrazoi duk, Zumarra, mugatua denez gero PIRAMIDEETAKO beharko likek.
Bigarren zatian, berriz, ANTZINATE edo ANTZIN ARO Elhuyar hiztegian agertzen duk (antzinate iz. 1. Antzinako denborak. Antzinatean euskaldunak Akitanian ere bizi ziren. 2. Ik. Antzin Aroa)., baita HIZTEGI ENTZIKLOPEDIKOAN eta OROTARIKO HIZTEGIAN ere, azken honetan aintzinate hitzarekin batera (antzinate (Lar (-nz-), Hb ap. Lh), antxinate (antxiñate Aizk  A), aintzinate, aintxinate, aitzinate.)
Euskaltzaindiaren hiztegian, berriz, ez duk azaltzen ANTZINATE  ezta AINTZINATE ere. Hortaz, eta ANTZINATE hitzak nolabaiteko tradizioa baduenez, nire ustez bere horretan utziko beharko genikek... :fly:

zumarra