Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aipatu
Nor gara?

Tropela Elkartea 2005ko martxoan osatu zen. Teknologia berrietan euskaraz bete beharreko gabeziak indartzeko sortutako elkartea izaki, Tropela.net webgunea garatu zen. Hautatutako esparrua txirrindularitza izan zen euskal gizartean dagoen zaletasuna kontutan izanda.

Tropela.net-en jardurearik nagusiena txirrindularitzaren inguruko lehiaketak dira. Lehen lehiaketa 2005eko Tourrean izan zen, euskara hutsean, sari interesgarriekin eta doan. Geroztik lasterketa nagusien inguruan (Euskal Herriko Itzulia, Italiako Giroa, Frantziako Tourra, Espainiako Vuelta eta Munduko txapelketa) izan dira lehiaketak, urtetik urtera parte-hartzaileen kopurua nabarmen gehitzen joan delarik. Webguneak berak ere moldaketak izan ditu teknologia berrietara egokitzeko eta ahalik eta zerbitzurik hoberena eman ahal izateko.

Ez da, ordea, lehiaketetara mugatzen Tropela.net. Lehiaketez gain euskal txirrindulariei jarraipen berezia egiten zaie, txirrindularitzaren inguruko berriak argitaratzen dira blog batean jendearen parte-hartzea izan dadin. Eta internetaz gain, ekitaldiak ere antolatzen ditu Tropela Elkarteak (sari banaketa ekitaldiak, irteerak,...).

Interneteko komunitatean Tropela.net-ek bere lekua hartu du azken urteotan eta hori mantendu eta handitzera goaz.



AipatuHarremanetan jartzeko

Tropela Elkartearekin harremanetan jartzeko:

Posta elektroniko bidez: tropela@tropela.net.

Telefonoz: 688619301
Donazio bat egin nahi baduzu
Tropela Elkarteari donazio bidez lagundu nahi badiozu, honako kontu hauetakoren batean egin dezakezu:

    * Euskadiko Kutxan: 3035 0029 67 0290081022
    * Kutxan: 2101 0076 55 0125103002

Denda: http://www.tropela.net/elkartea/denda
Estatistikak: http://www.tropela.net/elkartea/estatistikak
Publizitatea: http://www.tropela.net/elkartea/publizitatea

Tropelari Elkarteari Buruzko Bideoak:

http://www.youtube.com/watch?v=pCLpP_t0AUU#

http://www.youtube.com/watch?v=RyyUna7ZvEM#



Hemen Txirrinteka: http://www.tropela.net/bloga/   Tropela elkartearen bloga

GURE TROPELTXOKO EMAITZAK:

Arsenicum Loiu: 2007ko Tourran 3., 2007ko Vueltan 3., 2008ko Giroan 2., 2008ko Tourrean 2., 2008ko Munduko Txapelketan 2., 2009ko Vueltan 2., 2009ko Munduko Txapelketa, 2010ko Ardenetako Hirukotean 2.

Ronbin: Lizarra   

Barraplaust Ordizia: 2007ko Munduko Txapelketa, 2008ko Giroan 3., 2008ko Frantziako Tourra, 2009ko Euskal Herriko Itzulia, 2009ko Giroan 3., 2009ko Tourran 2., 2009ko Vueltan 3., 2010ko Euskal Herriko Itzulian 3., 2010ko Ardenetako Hirukotea, 2010ko Italiako Giroan 3.,201ko Dauphine Liberen 3.

Botas (Foroan Jotake[EH]) Laudio: 2007ko Frantziako Tourra, 2008ko EH Itzulian 3., 2008ko Italiako Giroa, 2008ko Munduko Txapelketa, 2009ko EH Itzulian 2., 2009ko Munduko Txapelketan 3., 2010ko Euskal Herriko Itzulian 2., 2010ko Italiako Giroa
, 2010ko Dauphine Libere
nko45 Tolosa: 2009ko Giroan 2., 2009ko Donostiako Klasikoan 2., 201ko Paris-Nizan 2.

Barbax (Foroan Barbadil) Beasain: 2007ko Vueltan 2., 2008ko Tourrean 3., 2008ko Munduko Txapelketan 3., 2010ko Paris-Niza

Jonnydbz Arrasate: 2007ko Tourran 2., 2007ko Munduko Txapelketan 3., 2008ko EH Itzulian 2., 2008ko Vueltan 2., 2009ko Tourran 3.

Getxoztarra Getxo: 2007ko Espainiako Vuelta, 2007ko Munduko Txapelketan 2., 2008ko Euskal Herriko Itzulia, 2008 Espainiako Vuelta, 2009ko Italiako Giroa, 2009ko Frantziako Tourra, 2009ko Donostiako Klasikoa, 2009ko Espainiako Vuelta, 2009ko Munduko Txapelketan 2., 2010ko Paris-Nizan 3., 2010ko Euskal Herriko Itzulia, 2010ko Ardenetako Hirukotean 3., 2010ko Italiako Giroan 2., 2010ko Dauphine Liberen 2.

Txapelzuri Bilbo: 2008ko Vueltan 3., 2009ko EH Itzulian 3., 2009ko Donostiako Klasikoan 3.






2007

2008

2009


Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aupa jente!!

Kuadrillan porratxo bat in biher dogu Tour-erako, ta pentsau dot, zergatxik ez hemen beste bat in?? Jende nahikua gure izen ezkero tropeltxo bat ingo neuke ta gero bertan apuntau ta listo. Porria itxia oso errexa da ta klasifikazinua automatikoki itxen da. Seguruenik ya askok ezautuko dozue Tropela.net, erregistrau eta in zuen kiniela.

Animau, holan pike apur bat eukikou hemen!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

#2
Ongi! Segittuan erregistrauko naiz, baina esan beharrik ez daukat ez dudala ez oso zorte onik izaten honelakoetan/// :egiptooo


Edit: Orduan zuk egingo duzu tropeltxoa Jonny?
Soilik herriak salba dezake herria.

Jotake[EH]

Nik tropela pasaden urtean ezaguru nuen. Oso ondo dago eta lagunekin pike izateko :vueltasss

jonnydbz

Zer nahi duzue, tropeltxoa publikoa edo pribatua egitea??

PD: ia jende gehiago animatzen den, neuk ez daukotela txirrindularitzaz ezebez!!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Beno, azkenean tropeltxo pribatua sortu dut, Euskal Encodings izenarekin noski :msn-wink

Animatu eta egin zuen kinielak!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Nik egin dut eskaera dagoeneko. Ea jende gehiago animatzen den, eta ea txirrindularitzan aditua den baten bat ere, nik behintzat ez dut ideia handirik... :bye1
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Eskaera onartua :thumbsup

Benga, oso errexa dala!!! ta gainera zure txirrindularia tuneatu dezakezue!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Barbadil

Ez dut txirrindularitzaz ideiarik baina lanekoek egin zutenez nik ere egin nuen ( a lo "random", jeje!)

Hemengo tropeltxoan sartzeko zer egin behar da?  :behikorri



PD->Txirrindularitza siestan errezago lokartzeko egin zutela uste dut!!  :sleepysmileyanim
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Jotake[EH]

Ba niri pillo gustatzen zait eta txapelketa guztiak ikusten ditut, jejeje. Txirrindularitza baino ikusgarriagoa ez dago hori baina batez ere mendiko etapak. Nik Botas izenarekin erregistratu nintzen jejeje :bag

jonnydbz

#10
Parte hartzeko:

1.- Erregistratu noski :whistling
2.- Zure kiniela egin (Nire kiniela egin / ikusi linkean, oso erraza da betetzea.
3.- Euskal Encodings tropeltxoan sartu (Tropeltxoak ikusi/bilatu), lehenik bilatu eta gainean klikatu, eta gero Sarrera eskaera egin.

Animo, ez dela ezer kostatzen!!!

edit: Botas onartua :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Nik be egin dot nire kiniela. Ia zortea dauen. Pikea seguru baietz, nik irabaziko dot eta. :bleh
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Jotake[EH]

Bai zera. Nik irabazi egingo dut. :pla

jonnydbz

Beste bat onartuta, ya 4 gaude :thumbsup

Iaz ez neukan ideiarik ere ez eta lanekoen artean egindako porra irabazi nuen, beraz kontuz nirekin!!! :starwars

Ea pike on bat sortzen den ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Jotake[EH]

Ni banago irrikitan tourra hasteko :wheelchair