Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Kaben zotz! Azkenean chavanel kendu ta matti breschel sartu nendun bere lekuen
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Nik ere normalean Chavanel hartu izan dut, aurten ez, eta begira, aurreko urte guztiak batuz baino puntu gehigo egin zituen atzo. Hau bai marka!!

Hala ere, lider jarraitzen dut ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

txapelzuri

Tourrean baietz egongo dela lehia!!!
Beste lasterketak ondo daude, baina tourra berezia da

jonnydbz

Niri beti pasa egiten zait tropela egitea besteentzat. Mesedez norbaitek 18an abixatu dezala hemen tropeltxoa egiteko, bestela berriz pasako zait!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Justu-justu enteratu naiz Tourra asteburu honetan hasten dela, egin itzazue zuen tropeltxoak. Norbait Euskal Encodings tropeltxoan sartu nahi badu, eskaera bidal dezala!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Lagun batek abixatu dit kiniela egiteko, bestela beti lez pasa egiten zait. Gogoratu Euskal Encodings tropeltxoa dagoela, sartu nahi duenak eskaria luzatzeko!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aspaldi ez dudala ezer komentatzen hemen, baina aurten nire kiniela osatu dudanez... Animatu tropelan parte hartzen eta gure tropeltxoan sartzen!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Nik urte osoan zehar egiten dot tropelako kiniela, baina orain 3 tropeltxptan baino ezin danez egon... jendeak arazoak eukiko deituz gurean sartzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa