Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Jajaja eske zelango desastreak zarien. 7tik Jonnydbz-k  ta nik bakarrik dekoz 9 txairrindulari. Cancellara ez dekozuenok... 30 puntu gitxiau egunero. Lider izatearren emoten dakona.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ei!! Ni 15 txirrindulari daukotela!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Ah! bai bai. 15 nik be. 9 zirela pentsatu dot, baie 15 direz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Ia noiz amaitzen diren sprintean amaitzen diren etapa lau honek Cancellara erditik kentzeko!

Jotake[EH]

Tropeltxoaren barruan mezuak jar daitezke. :smoke

jonnydbz

Jejeje, nahi gabe bi mezu berdin idatzi ditut tropelan :embarrassedd
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

kaka zarra! Nik 2 gutxiago ditut, ta justu horietako bat puntu gehien ematen dituztenetakoa, azkarretakoa! Baina beno, horren atzera ere ez nago eta jonny segituan pasako dut :lol
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Gaur egun txarra izen da neuretako be...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Jotake[EH]


jonnydbz

Egurraaaaaaaaaaaaaa!!! jur jur jur, zein da onena?? :eclipsee_gold_cup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Egia esan bai... Baina neretzako egun ona izan da baita ere, Arsenicum eta Botas segituan pasatzeko moduan ditut! :lmaosmiley3
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Biher etapa nagusia. Aupa Haimar!!! Biher zure eguna izengo da! Rassmussenek positibo emongo deu, Kloden eta Vinnokurov kanpoan, besteak jausi edo pajaroia eukiko deurie eta zu lider!

Barraplaust, zelanko triskantza! 6gaz geratu zara. Eziznekoa irabaztea.

Jonnydbz, botas, Getxoztarra ta nire artean geratzen da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Triskantza baino gehiago... :cryy Ez naiz gehiago sartu behar tropela horretara, hasieratik bi sprinter galdu eta orain berriz Vino! Zera bakarrik falta zait, Cancellarak positibo eman eta bere puntu gabe geratzea baita ere! Mekauen la ostia! :bye2 Gainerakooi zorte ona opa dizuet...
Soilik herriak salba dezake herria.