Norbait Totoro Auzokidea filmaren azpitituluak itzultzeko prest dago?

Sortzailea jonnydbz, 2013ko Otsailaren 10a, 23:12:18

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Kaixo denoi,

Nagoen tracker pribatu batean Totoro Auzokidea topatu dut 1080p bereizmenarekin eta euskerazko audioarekin. Egileari galdetu nion ea euskarazko foro batean igotzea utziko zidan. Ez dit arazorik jarri, baina galdetu zidan ea norbaitek azpidatziak euskerara itzultzeko aukera dagoen. Nik oso zail ikusten nuela esan nion, baina badaezpada galdetu egiten dut. Ia 700 lerro dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Zein hizkuntzatatik egin beharko litzateke itzulpena, jonnydbz?
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Horrela bada nik itzul nezake, orduan. Presa ikaragarria ez badu behintzat.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Presarik ez, noski, printzipioz inor ez zela animatuko esan nion, beraz, euskaratu egiten bada, gero sorpresa moduan izango da. Erantsita uzten dizut, esango didazu prest dagoenean. Eta eskerrik asko!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

azpitituluak